Τελευταία εβδομάδα του Οκτώβρη και ευτυχώς ακόμα κρατάει ο τουρισμός στο νησί. Λίγο οι κρουαζιέρες, λίγο οι Αμερικάνοι που έκαναν την εμφάνιση τους, αλλά και οι εναπομείναντες τουρίστες που ταξίδεψαν στα Χανιά έδωσαν ώθηση και στον Οκτώβριο. Κάπου εδώ όμως αρχίζουν τα δύσκολα. Θα μου πείτε “αφού τέλειωσε η σεζόν” δεν είναι όμως ακριβώς έτσι τα πράγματα. Η παρουσία της Ryanair πέρυσι έδινε μια μικρή ώθηση και στο χειμερινό τουρισμό. Τα δρομολόγια από και προς μέρη του εξωτερικού συνέβαλαν σε μια συντήρηση του τουρισμού και το χειμώνα. Δεν ήταν λίγοι οι Κύπριοι που συνέχισαν να έρχονται και τη χειμερινή περίοδο και αντίστροφα. Φέτος ο χειμώνας θα είναι πολύ πιο δύσκολος μιας και θα χαθεί σημαντικό μέρος του εγχώριου τουρισμού από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δεν ήταν λίγος ο κόσμος που ταξίδευε από τη πρωτεύουσα στο νησί μας. Ο ανταγωνισμός των δύο εταιριών πρόσφερε ευκαιρίες στους ταξιδιώτες και χωρίς δεύτερη σκέψη αρκετοί ταξίδευαν στη Κρήτη για διήμερο. Τα δεδομένα άλλαξαν την επόμενη ακριβώς μέρα, μετά την αποχώρηση της Ryanair. Πλέον το Χανιά-Αθήνα κοστίζει τουλάχιστον 150 ευρώ με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι μετακινήσεις στις απολύτως απαραίτητες. Αυτό είναι το αποτέλεσμα του μονοπωλίου και η μόνη μας ελπίδα είναι να βρεθεί κάποια ακόμα low cost εταιρία να φέρει την ισορροπία στις τιμές, αλλιώς θα ζήσουμε καταστάσεις άλλων χρόνων, που η μεταφορά εκτός Κρήτης ήταν απαγορευτική και δύσκολη. Ως τότε υπομονή μέχρι το Μάρτιο…

Διαβάστε επίσης  Εγκαίνια iReady Service & Accessories: Special Guest Andreasondecks (05/4)

For more articles: https://www.chilloutnews.gr/category/%ce%ac%cf%81%ce%b8%cf%81%ce%b1/