Κι εκεί που καβαλάς περήφανος την καταπληκτική, μονάκριβη, την-καλύτερη-που-κυκλοφορεί για σένα μοτοσυκλέτα σου, ε όχι – πετάγεται ξαφνικά στα δύο μέτρα ένας μαύρος τράγος/ μία πανέμορφη κοπέλα/ ένας παππούς με γουρλωμένα μάτια. Πατάς το μπροστινό φρένο με δύναμη πρωταθλητή άρσης βαρέων βαρών και το επόμενο πράγμα που βλέπεις είναιτη μοτοσυκλέτα σου να σέρνεται στην άσφαλτο σε αργή κίνηση.
Πώς αποφεύγονται αυτά τα δραματικά μπλοκαρίσματα του μπροστινού τροχού; Μαθαίνοντας να χρησιμοποιούμε το πολύ σημαντικό μπροστινό φρένο. Έχετε υπόψη σας ότι είναι, ίσως, το πιο δύσκολο πράγμα που μπορεί να μάθει κάποιοςάριστα με μοτοσυκλέτα. Μεταβάλλει την ταχύτητα πολύ πιο γρήγορα από ότι το γκάζι, ενώ εξαρτάται από χίλιους δυο παράγοντες που πρέπει ο αναβάτης να έχει υπόψη του συνεχώς. Μερικοί μόνο είναι η δύναμη του συστήματος (αλλιώς φρενάρουν τα ταμπούρα, αλλιώς τα ταψιά των 320mmμε ακτινικές τρόμπες και δαγκάνες), η πρόσφυση του δρόμου, η κατάσταση του ελαστικού, ο καιρός (αλλιώς με βροχή και αλλιώς με καύσωνα) και ένα σωρό άλλα. Η εμπειρία είναι πολύ μεγάλο πράγμα (και η σωτηρία της ψυχής, αλλά αυτό είναι τραγούδι). Εάν είστε νέοι στο άθλημα, πηγαίνετε σε ένα μεγάλο άδειο parkingκαι ξεκινήστε προπόνηση. Φρενάρετε στην αρχή με 50 χιλιόμετρα σε κάποιο συγκεκριμένο σημάδι, ολοένα και πιο δυνατά μέχρι να μειώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο το μήκος φρεναρίσματος. Θα πρέπει να μάθετε να αισθάνεστε το λάστιχο στα όριά του πριν μπλοκάρει και ίσως τον πίσω τροχό να σηκώνεται.
Εάν έχετε ABSείναι καταρχάς πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι το έχετε, και μετά πατάτε την μανέτα με όλη σας τη δύναμη. Αγαπάμε σωτήρια τεχνολογία!

Διαβάστε επίσης  Όσα πρέπει να ξέρεις για τους υδατάνθρακες από τον Μανώλη Λουπασάκη

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t