Ένα πολύ σημαντικό πράγμα στο οποίο λίγοι δίνουν τη σημασία που του αξίζει, είναι το βασικό σημείο επαφής μας με την μοτοσυκλέτα – η σέλα. Είναι απ’ αυτά τα πράγματα που αφήνουμε τελευταία για βελτίωση, μόλις όμως το κάνετε θα απορείτε πως μπορούσατε χωρίς αυτό τόσο καιρό.
Οι σέλες των μοτοσυκλετών/ σκούτερ/ παπιών μας ήταν πάρα πολύ καλές και βόλευαν, όταν ήταν καινούργιες. Με τον καιρό το αφρώδες υλικό “κάθεται” ή/ και μαλακώνει υπερβολικά, με αποτέλεσμα μετά από λίγη ώρα ο ποπός μας να βρίσκεται σε άθλια κατάσταση μουδιασμένος και ταλαιπωρημένος. Επίσης η εξωτερική ταπετσαρία τρώγεται από την χρήση με την τριβή από τα ρούχα, τα νύχια των γατών, τους αέρηδες και τα νερά, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει σε σημεία ή να γλιστράει εκνευριστικά. Στη χειρότερη περίπτωση, πολλές σέλες ακόμα και καινούργιες δεν βολεύουν καθόλου (βλ. παλιά Africa Twin). Κάποιες είναι κατηφορικές και σπρώχνουν τον αναβάτη πολύ μπροστά, άλλες είναι πολύ μαλακές και τα ευαίσθητα μέρη ακουμπάνε πλαστική βάση μετά από λίγο, άλλες τοποθετούν τον αναβάτη σε λάθος θέση.
Το καλό είναι όμως ότι όλα αυτά διορθώνονται πολύ γρήγορα και σχετικά οικονομικά. Αν το πρόβλημα έγκειται μόνο στην εξωτερική ταπετσαρία, τότε με λιγότερο από ένα πενηντάρικο σας τοποθετούν μια καινούργια, αντιολισθητική που θα κρατήσει για άλλα τόσα χρόνια όσο η παλιά. Εάν απαιτείται εκ βαθέων βελτίωση, τότε ειδικός μάστορας σπεσιαλίστας στις σέλες θα αντικαταστήσει το παλιό αφρώδες με καινούργια αφρώδη πολυουρεθάνη τελευταίας τεχνολογίας, ενώ μπορεί να το τροποποιήσει κατά παραγγελία. Η αλλαγή αφρώδους και ταπετσαρίας κοστίζει κατιτίς παραπάνω, αλλά η βελτίωση στην άνεση είναι θεαματική.

Διαβάστε επίσης  EditoReal Issue 790: Ας κρατήσουμε το θετικό!

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t