Φέρνει ένας φίλος τις προάλλες στο μαγαζί να δούμε τη μοτοσυκλέτα του για να του προτείνουμε διάφορα αξεσουάρ – ξέρετε τώρα, μανέτες αρθρωτές, αντίβαρα χρυσά, καθρέφτες μπάνικους και δε συμμαζεύεται. Βλέπω τα λάστιχά του, πιο τελειωμένα πεθαίνεις. Το πίσω ήταν πιο καραφλό από τον Γκουζγκούνη, το μπροστινό ρυτιδιασμένο σαν σάπια σταφίδα. “Μην ανησυχείς,” μου λέει, “έχω προγραμματίσει να τα αλλάξω τον Σεπτέμβριο για να έχω όλο τον χειμώνα μπροστά μου.” Όπα φίλε. Αμπραγιάζ.
Ίσως να μην ακούγεται εντελώς παράλογο αφού ο ήλιος κάνει κακό στα ελαστικά και καλό είναι να τα βλέπει όσο γίνεται λιγότερο. Όμως, όπως επιβεβαιώνει και ο λαστιχάς μας ο Βασίλης, υπάρχουν δείκτες φθοράς σε όλα τα λάστιχα, οι οποίοι μόλις φανούν απαιτείται επειγόντως αλλαγή ασχέτως τι μήνας του χρόνου είναι και τι θερμοκρασία επικρατεί. Τα περισσότερα ελαστικά με τους άθλιους δρόμους μας πιο γρήγορα «σαπίζουν», «ρυτιδιάζουν» ή λήγουν αν προτιμάτε, παρά τελειώνει το πέλμα τους. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι το εβδομήντα τοις εκατό των μοτοσυκλετιστών της Ελλάδας κυκλοφορούν μόνο το καλοκαίρι και παροπλίζουν τα μηχανάκια τον χειμώνα. Άρα δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουν λάστιχα σε μοτοσυκλέτα που θα κάτσει σε ένα γκαράζ πέντε μήνες. Αντιθέτως, αν δεν έχεις καινούργια φρέσκα λάστιχα το καλοκαίρι για να φρενάρεις στην πόλη χωρίς να κάνεις πατινάζ, για να τους έχεις εμπιστοσύνη όταν στρίβεις με την παρέα στις κυριακάτικες ημερήσιες καταδρομές, για να μην ανησυχείς αν θα σε βγάλουν ή όχι στην δεκαήμερη εκδρομή με την κοπέλα σου που θα αλωνίσετε την Ελλάδα ή τα εξωτερικά – αν όχι στο ζενίθ της χρήσης της μοτοσυκλέτας σου, τότε πότε;

Διαβάστε επίσης  Εγκαίνια iReady Service & Accessories: Special Guest Andreasondecks (05/4)

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t