Χθες επέστρεψα από το Mega Test On-Off που παραδοσιακά διοργανώνει το περιοδικό ΜΟΤΟ κάθε χρόνο αυτή την εποχή. Να σας θυμίσουμε ότι πριν ανοίξουμε το GAS εργαζόμασταν στο κορυφαίο ελληνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας ως δοκιμαστές-συντάκτες, κι έτσι όταν χρειάζονται αναβάτες σε σπέσιαλ περιπτώσεις δεν διστάζουν να μας καλέσουν για βοήθεια. Τι είναι όμως αυτό το Mega Test On-Off;
Πρόκειται για την σκληρότερη δοκιμασία στην οποία ένας αναβάτης μπορεί να υποβάλλει τις μεγαλύτερες (και ακριβότερες οι περισσότερες) μοτοσυκλέτες On-Off που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά. Φαναστείτε λοιπόν εννέα θηρία από τις BMW, Ducati, Honda, KTM, Suzuki, Triumph, Yamaha, τα οποία μπορεί να ζυγίζουν έως και 275 κιλά, συν άλλα 85 ο αναβάτης, συν τον εξοπλισμό και τις αποσκευές του καμιά 20αριά κιλά ακόμα – κοντά 400 κιλά λοιπόν να περνούν από διάφορα είδη εδαφών: Άσφαλτο, κακή άσφαλτο, γκρεμισμένη άσφαλτο, χώμα, χαλίκια, πέτρες, κροκάλες φυτευτές, αγκωνάρια, βράχους, πεσμένους κορμούς, νεροφαγώματα, λάσπη που γλιστρά σαν μερέντα, απάτητα μονοπάτια σε λόφους προς αναζήτηση τρόπου διαφυγής, και άλλα πολύ διασκεδαστικά (τύπου) και αγχωτικά πράγματα που φτάνουν στα όρια άνθρωπους και μηχανές. Εάν είσαι αγωνιζόμενος ή παλιά καραβάνα του εντούρο, μπορεί να το βρίσκεις μαζοχιστικά άκρως διασκεδαστικό· εάν όμως δεν έχεις ξαναπατήσει χώμα με μοτοσυκλέτα στη ζωή σου, παρακαλάς από τη δεύτερη μέρα να έρθουν να σε παραλάβουν με Σινούκ. Για πέντε μέρες κοιμόμαστε σε σκηνές στη μέση του πουθενά (ή σε εκκλησίες μαζί με τα ποντίκια που κόβουν βόλτες στο ταβάνι), ενώ πλενόμαστε «τοπικά» όπου βρούμε πηγές. Για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα – αναμείνατε τα επόμενα τεύχη του ΜΟΤΟ!