Πριν από τρεις βδομάδες ήρθαν στην Αθήνα τρία κορυφαία στελέχη της αγαπημένης μας κατασκευάστριας κρανών, SHOEI: Ο πρόεδρος Kenichiro Ishida, ο διευθυντής προϊοντικού σχεδιασμού Shintaro Ohno, καθώς και ο manager προϊοντικού σχεδιασμού και MotoGP Kazuhito Sekiguchi. Όπως μας ανέφερε ο οργανωτής του event και αντιπρόσωπος Ελλάδας Γιάννης Τζωρτζόπουλος, ειπώθηκαν καταπληκτικά πράγματα στη συνέντευξη τύπου σε αίθουσα συνεδριάσεων κεντρικού ξενοδοχείου, με την παραδοσιακή απλότητα, ευθύτητα, ειλικρίνεια και ευγένεια που διακρίνει τους Ιάπωνες.
Ξεκίνησαν από την ιστορία της SHOEI, η οποία του χρόνου κλείνει τα 60 χρόνια της. Κινδύνεψε να κλείσει το 1992 όταν παραλίγο να πτωχεύσουν, αλλά η φίρμα αναγεννήθηκε και έχει πανίσχυρη παρουσία σε όλο τον κόσμο. Η συνταγή της επιτυχίας σύμφωνα με τον πρόεδρο είναι οι καλοί αντιπρόσωποι που έχουν επιλέξει σε κάθε χώρα, η επιτυχημένη διαφήμιση και οι καλοί συνεργάτες σε κάθε επίπεδο. Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε κ. Πρόεδρε!
Η μεγαλύτερη αγορά για την SHOEI είναι η ευρωπαϊκή, στην οποία πωλείται το 40% της παραγωγής. Ακολουθεί η βορειοαμερικάνικη αγορά με 20% και η νοτιοανατολική Ασία με 5% (περίπου 30.000 κράνη ετησίως) – ένα ποσοστό που προσπαθούν να αυξήσουν. Ο Πρόεδρος τόνισε ότι οι τιμές των κορυφαίων κρανών είναι στο ελάχιστο δυνατό κόστος που μπορεί να σηκώσει η αγορά, κριτικάροντας τους Αμερικάνους που δεν είναι όσο επιλεκτικοί θα έπρεπε να είναι με κάτι τόσο σημαντικό όσο το κράνος. Ενδιαφέρονται κυρίως για την τιμή και όχι για την τεχνογνωσία που εγγυώνται τα κορυφαία εργοστάσια κατασκευής κρανών, όπως η SHOEI. Την επόμενη φορά θα σας πούμε τι είπαν για τον ανταγωνισμό και τα υλικά όπως το carbon!

Διαβάστε επίσης  Ntourountous Bakery: Ξεκινήστε τη μέρα σας σωστά!

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t