Σας έχουμε ξαναπεί ότι μερικές φορές μας κάνουν την τιμή και μας καλούν οι πρώην συνάδελφοί μας του περιοδικού ΜΟΤΟ, για να δοκιμάσουμε μαζί τους μοτοσυκλέτες. Τον Ιούλιο πήγαμε παρέαστο MegaTestOn-Off, με τις κορυφαίες ταξιδιάρες ναυαρχίδες, ενώ τώραμόλις επιστρέψαμε από το UltimateMiniOn-OffTest, με τα τέσσερα «μικρά» αδερφάκια των ναυαρχίδων, από 250 έως 310 κυβικά εκατοστά.
Πριν ξεκινήσει η εξαντλητική δοκιμασία για τις μοτοσυκλέτες, υπέθετα (λάθος μέγιστο γενικότερα, ποτέ δεν υποθέτουμε και δεν προϊδεαζόμαστε πριν δοκιμάσουμε οτιδήποτε) ότι θα είναι μία άσκηση υπομονής και συμβιβασμών. Παρόλα αυτά, μετά από 2.000 χιλιόμετρα από την Αθήνα μέχρι τη Βουλγαρία και τα πέριξ της σε τρεις μέρες (!) σε εθνική, επαρχιακό, χώματα, και λάσπες, μας ήρθαν τα πάνω κάτω. Πολλές οι εκπλήξεις και οι ανατροπές. Το πόσο απολαύσαμε και διασκεδάσαμε τον χρόνο μας μαζί τους δεν μπορούμε να σας το περιγράψουμε. Ή μάλλον μπορούμε, αλλά θα περιμένετε για λόγους επαγγελματικής δεοντολογίαςμέχρι την πρώτη Οκτωβρίου που θα κυκλοφορήσει το ΜΟΤΟ.
Έχω να σας πω όμως ότι τα ρητορικά ερωτήματα που πρέπει να σκεφτεί ο καθένας μας είναι πολλά: Πόσο γκάζι πραγματικά χρειαζόμαστε; Πόσο μας επηρεάζει ο άκρατος υπερκαταναλωτισμός και η ψυχολογία της μάζας στην επιλογή της μοτοσυκλέτας μας; Μπορεί να αποτελούν δικαιολογία το μέγεθος και τα κυβικά ώστε να μην πραγματοποιήσει κάποιος τα πιο ονειρεμένα ταξίδια του; Οι απαντήσεις στα παραπάνω είναι για τον καθένα μας διαφορετικές. Εσείς τι νομίζετε; Πόσο γκάζι χρειάζεστε για να καλύψετε τις ανάγκες ή/ και τις επιθυμίες σας; Ανυπομονούμε να ακούσουμε την γνώμη σας!

Διαβάστε επίσης  Μια "άλλη" Τσικνοπέμπτη στο Kapenekis Fish Market!

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t