Εκτός από τις δύο κατηγορίες που αναλύσαμε διεξοδικά τις προηγούμενες φορές, ποιός άλλος δεν πρέπει να καβαλάει μοτοσυκλέτα, για το καλό το δικό του και των γύρω του; Ασφαλώς, όποιος τις θέλει μόνο και μόνο για να κάνει σούζες ή να πηγαίνει στις ευθείες με 300. Αυτός είναι ένας πολύ γρήγορος τρόπος για να κάνει μόδα τα μαύρα στην οικογένειά του – στην Αμερική, κάτι τέτοιοι τύποι αποτελούν την βασική ελπίδα πολλών ασθενών που περιμένουν ζωτικά όργανα για μεταμόσχευση. Αλήθεια. Οι σούζες είναι πολύ χρήσιμες μόνο εκτός δρόμου, για να αποφύγει κάποιος κοφτερές κροκάλες και άλλα εμπόδια. Αντιλαμβανόμαστε ότι, εάν γίνονται με τέχνη – δηλαδή κάποιος το σηκώνει με πρώτη και το προσγειώνει με έκτη μετά από μερικά χιλιόμετρα λυγίζοντας πινακίδα, η ικανοποίηση μπορεί να είναι μεγάλη,πλην όμως σε δημόσιους δρόμους οι σούζες είναι εξαιρετικά επικίνδυνες και εντελώς παράνομες. Επίσης, έχετε υπόψη σας, τα κορίτσια τις σιχαίνονται – ούτε να τις βλέπουν, πόσο μάλλον να κάθονται και από πίσω. Περισσότεροι από όσους θα θέλαμε, δίνουν για δίπλωμα μοτοσυκλέτας επιθυμώντας να πάνε κατευθείαν στα 1000 κυβικά και τα 200 άλογα, χωρίς να νοιάζονται για τα βασικά της τέχνης της οδήγησης. Χωρίς εξάσκηση και υπομονή, αντί για τον κόσμο της χαράς και της ελευθερίας, θα γνωρίσουν τον κόσμο του πόνου και του άδειου πορτοφολιού. Θέλουμε να βλέπουμε όλο και περισσότερο κόσμο να καβαλάει μηχανάκια, αλλά κάτι τέτοιο απαιτεί αφοσίωση και ασταμάτητη εξέλιξη ικανοτήτων, ούτως ώστε να μην καταλήξουν μία ακόμα θλιβερή στατιστική. Αν όμως αποκτηθεί η γνώση και η εμπειρία, τότε η οδήγηση θα είναι πάντα μία νιρβάνα!

Διαβάστε επίσης  Βρετανία: Δώδεκα έφηβες σχημάτισαν ομάδα «αυτοκτονίας» στο Instagram

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t