Πώς πιστεύετε ότι θα είναι οι μοτοσυκλέτες σε είκοσι χρόνια από τώρα; Θα συνεχίσουν να κινούνται με βενζίνη, ή θα έχουν εξελιχτεί άλλες πηγές ενέργειας όπως οι μπαταρίες, το υδρογόνο, το πέλετ ή το άπαχο κατσικίκιο γάλα;
Μπορείτε να στοιχηματίσετε σχετικά άφοβα ότι το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό. Βρίσκεται ακόμα σε βρεφικό στάδιο, αφού η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής ήταν της αμερικανικής ZERO το 2009, όμως πολλές μεγάλες εταιρείες μπαίνουν για καλά στο παιχνίδι: Piaggio, Ducati, Harley, KYMCOκαι άλλες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι πάρα πολύ συχνά οι αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν τις μελλοντικές τάσεις της μοτοσυκλέτας (βλ.injection, ABS, tractioncontrol, DCT, Vtecκαι άλλα), το ότι όλες πλέον κατασκευάζουν ηλεκτρικές εκδόσεις αποτελεί σημάδιτου τι θα καβαλάμε λίαν συντόμως.
Τα τρία ερωτήματα που πρέπει να ρωτάτε πάντα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι τα εξής: πόσο μακριά πάει με μία φόρτιση, πόσο γρήγορα μπορεί να πάει και πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτίσει. Σήμερα που μιλάμε, το μοντέλο SR/Fτης ZERO, αποδίδει 110 ίππους, με αυτονομία 320 χιλιόμετρα αστικής χρήσης, ενώ γεμίζει την μπαταρία του στο 95% σε μία ώρα. Καθόλου άσχημα, αλλά κοστίζει 23.000 δολάρια. Μόνο για πλούσιους προς το παρόν και ως παιχνίδι πόλης, αφού τα μακρινά ταξίδια είναι αδύνατο να γίνουν. Φανταστείτε όμως να φορτίζουν σε μισή ωρίτσα, να έχουν 500 χιλιόμετρα αυτονομίας και να κοστίζουν δέκα χιλιαρικάκια. Οι λέξεις «βλάβες κινητήρα» θα ακούγονται σαν ποντιακό ανέκδοτο ενώ σε όλο το μήκος των βασικών οδικών δικτύων θα υπάρχουν δωρεάν σταθμοί φόρτισης που θα το φορτίζουν μέχρι να πιείτε έναν εσπρέσσο ριστρέτο. θα Δεν θα είναι μούρλια;

Διαβάστε επίσης  Issue 790

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t