Οι εργαζόμενοι της βιομηχανίας του πολιτισμού δεν έχουν δουλειά αυτή την περίοδο, εκτός αν κάνουν memes

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας μπορεί να έληξε, όμως ο ιός δεν έχει τελειώσει μαζί μας – πολύ πιθανόν να του έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον το ελληνικό φιλότιμο.

Και φυσικά, σαν να μην έφτανε η πανδημία και η παγκόσμια ύφεση που τη συνοδεύει (με μία κλιματική αλλαγή στη γωνία) και παρότι μπήκαμε αισίως στον Μάιο, κάποιοι κλάδοι βρίσκονται ήδη μπροστά σε μία τεράστια ψυχρολουσία.

Αυτοί είναι οι εργαζόμενοι στην οικονομία (που ενίοτε γίνεται βιομηχανία) του πολιτισμού: Από οργανοπαίχτες σε ταβέρνες μέχρι DJ, ομάδες παραγωγής φεστιβάλ, ηχολήπτες, μακιγιέρ, μουσικούς πανηγυριών, ηθοποιούς και πολλούς άλλους, η φετινή κατάσταση με τις ακυρώσεις και τις απαγορεύσεις φεστιβάλ, συναυλιών και άλλων εκδηλώσεων, αλλά και οι ρυθμίσεις στα μαγαζιά, φέτος πάει να τους αφήσει χωρίς κανένα στήριγμα.

Αυτό που χρειάζονται προφανώς είναι τόσο διευκρινίσεις για το αν τελικά θα γίνουν διοργανώσεις φέτος το καλοκαίρι, όσο και ένα σαφές σχέδιο οικονομικής υποστήριξης όσων έχουν βρεθεί χωρίς δουλειά επ’αόριστον.

Διαβάστε επίσης  Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Θα υπάρξει και δεύτερος κύκλος του Maestro» - Tι είπε για το Netflix

Έτσι, εδώ και λίγες μέρες τρέχει στα social media η καμπάνια «Support Art Workers», η οποία στοχεύει στην προώθηση αυτών των αιτημάτων.

Ένα από τα χαρακτηριστικά της σημεία είναι ότι όποιος θέλει να βοηθήσει στην προώθηση, προσθέτει στο προφίλ του το σχετικό πλαίσιο.

Το ότι τα αιτήματα των εργαζόμενων αυτού του χώρου είναι δίκαια και σωστά ενέπνευσε τους χρήστες των social media σε πολύ εφευρετικά posts για την προώθηση της καμπάνιας:

Πηγή: https://luben.tv