Η νέα πραγματικότητα που έφερε μαζί της η πανδημία έχει οδηγήσει την βιομηχανία της μόδας στην αναζήτηση καινοτόμων τρόπων που θα κρατήσουν ζωντανή τη δημιουργικότητα και θα ενισχύσουν το έργο των σχεδιαστών.

Η πρώτη Milano Digital Fashion Week είναι γεγονός και προγραμματισμένη για τις 14-17 Ιουλίου. Οι σχεδιαστές θα παρουσιάσουν τις ανδρικές συλλογές για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, καθώς και τις ανδρικές και γυναικείες pre-collections για την επόμενη Άνοιξη. Την οργάνωση της πρωτότυπης αυτής εβδομάδας μόδας ανέλαβε το Camera Nazionale della Moda Italiana.

«Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να παρουσιάσουμε την εβδομάδα μόδας στα μέσα Ιουνίου, αλλά μόλις επανεκκινήσαμε την παραγωγή, επομένως οι συλλογές θα είναι έτοιμες γύρω στη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου », δήλωσε ο Carlo Capasa, πρόεδρος του Camera στο WWD. Όσον αφορά την πρωτοβουλία της βιομηχανίας της μόδας για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων, ανέφερε: «Δεν μπορούμε να χάσουμε μέρη της αλυσίδας που δεν αντικαθίστανται».

«Τα brands θα έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν διαφορετικές εικόνες και υλικό, είτε πρόκειται για ταινία, σόου πίσω από κλειστές πόρτες, στιγμιότυπα από διαφημιστικές καμπάνιες ή συνεντεύξεις. Ο κάθε σχεδιαστής θα μπορεί να αποφασίζει ανάλογα με τη δομή και οργάνωση της εταιρίας του. Αυτό είναι μέρος των αλλαγών που επιβάλλονται στη βιομηχανία λόγω της διάδοσης του ιού. Εμείς, ως Camera, παρέχουμε πολλές δυνατότητες», πρόσθεσε ο Capasa.

Διαβάστε επίσης  Γιώργος Ασημακόπουλος: Στο Survivor «πάλεψα» με ποντίκια για να τους πάρω την τροφή

H σύσταση του Milano Digital Fashion Week, καθώς και η δυνατότητα των brands να παρουσιάσουν τις συλλογές τους ψηφιακά, δεν αναιρεί τη δήλωση Μαρτίου του Capasa, σύμφωνα με την οποία οι κολεξιόν της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 έχουν προγραμματιστεί για την εβδομάδα μόδας του Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, ο Capasa τόνισε πως τα brands μπορούν να παρουσιάσουν τα νέα τους σχέδια και στις δύο.

Πηγή: https://jenny.gr