Το να πετύχεις τους προπονητικούς σου στόχους δεν θα πρέπει να είναι περίπλοκο.Δεν χρειάζεται να αφιερώνεις πολλές ώρες σε μηχανήματα και να εκτελείς ατελείωτες επαναλήψεις σε πάγκους γυμναστηρίων.Το μόνο που χρειάζεσαι για να αποκτήσεις σώμα είναι…το Σώμα σου.
Οι προπονήσεις με το βάρος του σώματος αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό για 45 ώρες καθώς επίσης τείνουν να στοχεύουν τόσο στις μυικές ομάδες του πάνω μέρους του σώματος όσο και σε αυτές του κάτω μέρους.
Κερδίζεις τη λειτουργικότητα,την ευλυγισία και τη σταθερότητα του σώματος σου.
Οι περισσότερες ασκήσεις με το βάρος του σώματος χρησιμοποιούν πολλαπλές αρθρώσεις με αποτέλεσμα να ενισχύονται αρκετές μυικές ομάδες ταυτόχρονα. Τέλος,η προπόνηση σωματικού βάρους είναι μια ευέλικτη μορφή προπόνησης και προσιτή σε όλους.

Κάνε λοιπόν ασκήσεις με το βάρος του σώματος σου και ωφελήσου.
Μερικές από αυτές είναι:

1.Push-ups
2.Ημικαθίσματα
3.Step-ups με ανυψώσεις του γονάτου
4.Burpees
5.Spider Crawl
6.Προβολές ποδιών και μπροστά και πίσω
7.Επιτόπια άλματα
8.Pull-ups
9.V-sit ups
10.Γέφυρα γλουτών με ένα πόδι
11.Σανίδα
12.Βυθίσεις τρικέφαλων

Διαβάστε επίσης  5 χρόνια Ψητοπωλείο “Γρήγορος” στα Χανιά!