Προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού, ο ιδιοκτήτης ενός καφέ στο Βίλνιους της Λιθουανίας, είχε μία ιδέα που θεώρησε πως θα πετύχει τον στόχο του.

Ο Μπέρνι τερ Μπράακ, ιδιοκτήτης εστιατορίου στο Βίλνιους, έβαλε κούκλες βιτρίνας στα μισά τραπέζια, αποτρέποντας έτσι τους πελάτες να κάθονται κοντά ο ένας στον άλλον, τηρώντας με αυτόν τον τρόπο, τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης.

Παρά την άρση των μέτρων, το εστιατόριό του δεν είχε αρκετό κόσμο και έψαχνε μία ιδέα προκειμένου να δείχνει γεμάτο, αλλά ταυτόχρονα να τηρηθούν και οι αποστάσεις μεταξύ των πελατών. Έτσι προέκυψε αυτή η ιδέα, που όχι μόνο έπιασε, αλλά του έφερε και πελατεία.

Κάλεσε λοιπόν, Λιθουανούς σχεδιαστές που έβαλαν τις κούκλες στα καθίσματα, ντυμένες με συνολάκια, που ταυτόχρονα διαφημίζονταν.

«Όταν βάλαμε όλες τις κούκλες να κάθονται στις θέσεις τους, αμέσως ένιωσα ότι το εστιατόριο είχε γεμίσει, η ατμόσφαιρα ήταν πιο όμορφη», είπε ο 47χρονος στο Reuters, με την ιδέα να άρεσε αρκετά σε άλλου καταστηματάρχες. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, άλλα 14 εστιατόρια έχουν παραγγείλει 60 κούκλες προκειμένου να τις τοποθετήσουν στα μαγαζιά τους.

«Τώρα, ξέρεις σίγουρα πού μπορείς να καθίσεις και πού όχι», λέει η Οντέτα Πλακιένε πελάτισσα ενός καφέ που κάθισε δίπλα σε μία από τις κούκλες, λέγοντας πως η εικόνα αυτή της έφτιαξε την διάθεση. Μάλιστα, μία από τις σχεδιάστριες, η Ριμάντε Ριμγκαϊλάιτε, απέκτησε και πελατεία, καθώς αρκετοί της είπαν πως ήθελαν να αγοράσουν ένα από τα φορέματα που έβαλε σε μία από τις κούκλες στο κατάστημα.

Πηγή: iefimerida.gr

Διαβάστε  Που θα πάμε; – by GAS Motosport Culture