Μια νέα εθνική ταυτότητα με αφορμή την διαχείριση της πανδημίας προσπαθεί να χτίσει η χώρα.

 

Μια «ανανεωμένη εθνική ταυτότητα» που θα εδράζεται στην σωστή διαχείριση της υγειονομικής κρίσης κατά την πανδημία του κορονοϊού θα προσπαθήσει να λανσάρει η Ελλάδα στη νέα τουριστική καμπάνια για το 2020, που θα κάνει επίσημη πρεμιέρα σήμερα στις 20:00 στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, την οποία θα προλογίσει ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης και στην οποία θα μιλήσει και ο πρωθυπουργός, κ. Κυριάκος Μητσοτάκης θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο για την τουριστική προβολή της χώρας μας. Επιπλέον, ο επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, θα παρουσιάσει τη στρατηγική στην οποία βασίστηκε ενώ η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, θα μιλήσει για τη φιλοσοφία της και τη συνεργασία του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα για την υλοποίησή της.

Στόχος της νέας καμπάνιας, όπως έχουν διευκρινίσει οι αρμόδιοι φορείς, είναι η χώρα μας να κεφαλαιοποιήσει τη θετική εικόνα που έχει χτίσει στο εξωτερικό το τελευταίο διάστημα με τη διαχείριση της πανδημίας και φυσικά να κρατήσει ζωντανή την επιθυμία στους τουρίστες ώστε να επισκεφτούν την χώρα μας όποτε οι συνθήκες το επιτρέψουν. Για το λόγο αυτό θα προσπαθήσει να αναδείξει την υπεραξία της ορθής διαχείρισης της πανδημίας παρουσιάζοντας μια Ελλάδα που μετά από αρκετό καιρό «προσπαθεί και τα καταφέρνει ακόμα και στα δύσκολα». Παράλληλα βέβαια η καμπάνια θα στοχεύει και στο μέλλον, χτίζοντας ένα ευπροσάρμοστο σε κάθε πιθανή εξέλιξη, brand για το «ελληνικό καλοκαίρι».

Διαβάστε επίσης  MasterChef: Η Ανούς αποχώρησε και επιτέθηκε με γράμμα στη Μαρίνα

Η νέα καμπάνια θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της καμπάνιας «Oh My Greece | Unlock the Feeling» αλλά και το επόμενο βήμα της πρωτοβουλίας «Greece From Home», το τρίπτυχο της οποίας στόχευε να διατηρήσει ζωντανή την «προσμονή για την χώρα μας καθόλη τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης».

Παρακάτω το βίντεο της προηγούμενης καμπάνιας, Oh My Greece:

Πηγή: insider.gr