Τι θα περιλαμβάνει το νέο εργαλείο του υπουργείου Τουρισμού για την επανεκκίνηση της τουριστικής σεζόν της χώρας.

 

Μέσα στην εβδομάδα θα λανσαριστεί, σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, η νέα εφαρμογή του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, Visit Greece, η οποία σε συνδυασμό με άλλα μέτρα στοχεύει στην δυναμική επανεκκίνηση του τουρισμού της χώρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες η αρχική έκδοση της εφαρμογής την ανάπτυξη της οποίας έχει αναλάβει η Warply, θα περιλαμβάνει βασικές λειτουργίες, αλλά στη συνέχεια θα εμπλουτιστεί με περαιτέρω δυνατότητες, με στόχο να βοηθά αφενός τον τουρίστα που έρχεται στη χώρα μας, κι αφετέρου τους επιχειρηματίες του κλάδου να προωθούν τις επιχειρήσεις τους μέσα από αυτή.

Ειδικότερα, κατά την εκκίνησή της, η εφαρμογή θα παρουσιάζει ένα ερωτηματολόγιο στον ταξιδιώτη, μέσα από το οποίο θα δημιουργεί ένα εξατομικευμένο προφίλ.

Στη συνέχεια οι ταξιδιώτες θα μπορούν να αναζητήσουν εντός της εφαρμογής πληροφορίες για έναν προορισμό αλλά να βρουν και προτάσεις για προορισμούς που ταιριάζουν στις ατομικές τους προτιμήσεις.

Διαβάστε επίσης  GASPIE 2024 (μέρος β) - by GAS Motosport Culture

Δεδομένων των συνθηκών ο επισκέπτης θα βρίσκει και υγειονομικές πληροφορίες δηλαδή θα μπορεί να ενημερώνεται για όλα όσα ισχύουν σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, για να ενισχύεται το αίσθημα ασφάλειας που νιώθει καθώς βρίσκεται στην Ελλάδα.

Ως «Εργαλειοθήκη Διαχείρισης Προορισμού», Destination Management Toolkit, το VisitGreece θα διασυνδέει άμεσα εμπόρους και επισκέπτες. Με τον τρόπο αυτό και με την λειτουργία των push notification που θα περιλαμβάνει, τόσο οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην εφαρμογή όσο και οι διαχειριστές της θα μπορούν να στέλνουν στον ταξιδιώτη γενικές υγειονομικές πληροφορίες καθώς και προτάσεις για σημεία φιλοξενίας, εστίασης, αξιοθέατα και άλλα, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεται -με ανίχνευση της γεωγραφικής του θέσης μέσω δορυφόρου (geolocation) – κι ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχει δηλώσει.

Στόχος του συγκεκριμένου εργαλείου είναι να επωφεληθούν οι τοπικές επιχειρήσεις.

Γι’ αυτό και σε δεύτερο στάδιο οι επαγγελματίες που θα καταχωρηθούν στην εφαρμογή θα έχουν την δυνατότητα να δημιουργούν μόνες τους προωθητικές ενέργειες και να στοχεύσουν σε συγκεκριμένο κοινό, μέσω των εξατομικευμένων push notification. Να σημειωθεί ότι η ένταξη των επιχειρήσεων θα γίνεται μετά από δική τους πρωτοβουλία και δεν θα υπάρχει το παραμικρό κόστος συμμετοχής για την καταχώρηση τους ή για τις προωθητικές ενέργειες που θα προγραμματίζουν μέσω της εφαρμογής.

Διαβάστε επίσης  8 Χρόνια Me Piazza Birthday Party!

Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας με την υπηρεσία της Mastercard, Priceless Cities, οι ταξιδιώτες θα έχουν δυνατότητα να αγοράσουν και αποκλειστικές εμπειρίες, exclusive experiences, όπως για παράδειγμα γεύμα σε ένα μουσείο.

Στην αρχική της έκδοση η εφαρμογή θα κυκλοφορήσει σε δύο γλώσσες, ενώ μέσα στο καλοκαίρι θα προστεθούν κι άλλες. Ενώ δεν θα υπάρχουν recommendations, οι χρήστες θα μπορούν να ορίζουν αγαπημένα σε υπηρεσίες, προορισμούς και επιχειρήσεις που προτιμούν. Σε δεύτερο στάδιο μάλιστα, οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα booking μέσω της εφαρμογής, δηλαδή να κλείσουν το εισιτήριό τους για αρχαιολογικούς χώρους κι αξιοθέατα της Ελλάδας που θέλουν να επισκεφτούν.

Όσο για το αρχικό ενημερωτικό περιεχόμενο που αφορά στους διάφορους προορισμούς της Ελλάδας, θα είναι αρχικά αυτό που υπάρχει σήμερα στο website του Visit Greece, τους επόμενους μήνες όμως θα εμπλουτιστεί με πρόσθετο υλικό και πληροφορίες.

Όπως διευκρίνισε και ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης στο μήνυμά του για την επανεκκίνηση της τουριστικής σεζόν της χώρα, η εν λόγω εφαρμογή δεν θα είναι απλά ένα εργαλείο που θα αναβαθμίσει την ταξιδιωτική εμπειρία του επισκεπτών της χώρας και τις δυνατότητες προβολής των τοπικών επιχειρήσεων αλλά θα αποτελέσει και μια συνολική δεξαμενή δεδομένων CRM (Customer relationship Management), για όλους τους επισκέπτες. Αυτή η βάση δεδομένων με τις προτιμήσεις εκατομμυρίων τουριστών, αν αξιοποιηθεί σωστά θα μπορούσε στο μέλλον να αναβαθμίσει όλες τις υπηρεσίες του κλάδου αλλά και την ίδια την τουριστική πολιτική της χώρας σε θεσμικό επίπεδο.

Διαβάστε επίσης  Εγκαίνια iReady Service & Accessories: Special Guest Andreasondecks (05/4)

Πηγή: insider.gr