H λειτουργία ενεργοποιήθηκε αρχικά για τους χρήστες της Βραζιλίας, σύντομα όμως αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές.

 

Μετά από φημολογία και δοκιμές μηνών, η δημοφιλής εφαρμογή του WhatsApp ενσωματώνει κι επισήμως τις πληρωμές μεταξύ χρηστών για μεμονωμένους χρήστες αλλά και για επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η θυγατρική της Facebook, η συγκεκριμένη δυνατότητα ενεργοποιείται αρχικά για την χώρα της Βραζιλίας και εν συνεχεία θα επεκταθεί και σε άλλες αγορές. Πλέον οι χρήστες της Βραζιλίας μπορούν να στείλουν και να λάβουν χρήματα μέσω της εφαρμογής, με την βοήθεια του Facebook Pay, της υπηρεσίας που έχει λανσάρει ήδη από πέρυσι το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Να υπενθυμίσουμε ότι η Visa ανακοίνωσε πρόσφατα ότι συνεργάζεται με την Facebook για την ενεργοποίηση της δυνατότητας πληρωμών, χρησιμοποιώντας τη Visa Direct, την τεχνολογία push-Payment της εταιρείας και το Visa Cloud Tokenization, την δυνατότητα ασφαλείας της Visa κατά την οποία οι ευαίσθητες πληροφορίες πληρωμής από συναλλαγές αφαιρούνται και μετατρέπονται σε tokens, προστατεύοντας τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και μειώνοντας τα περιττά βήματα για τον καταναλωτή.

Διαβάστε επίσης  Bras de Frères σημαίνει live διασκέδαση για όλους! (28/3 - 07/4)

Η αποστολή χρημάτων μεταξύ μεμονωμένων χρηστών είναι δωρεάν προς το παρόν, χωρίς να επιβαρύνεται από πρόσθετα έξοδα ή προμήθειες. Ωστόσο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρώνουν προμήθεια 3,99% για να λάβουν πληρωμές.

Επί της ουσίας οι χρήστες συνδέουν τον λογαριασμό τους στο WhatsApp με μια κάρτα Visa ή Mastercard, χρεωστική ή πιστωτική από τα παρακάτω πιστωτικά ιδρύματα της Βραζιλίας: Banco do Brasil, Nubank και Sicredi. Παράλληλα, η Cielo, μια εταιρεία επεξεργασίας πληρωμών, συνεργάζεται με την WhatsApp για την ολοκλήρωση των συναλλαγών. Ωστόσο όπως διευκρινίζεται το μοντέλο λειτουργίας είναι τέτοιο «που επιτρέπει πολλούς περισσότερους συνεργάτες στο μέλλον».

Οι ψηφιακές πληρωμές του WhatsΑpp πραγματοποιούνται χωρίς να εγκαταλείψετε τη συνομιλία WhatsApp και ολοκληρώνονται με την εισαγωγή ενός εξαψήφιου κωδικού ή με την επαλήθευση της ταυτότητάς των χρηστών μέσω δακτυλικού αποτυπώματος στις έξυπνες κινητές συσκευές. Σύμφωνα μάλιστα με την εταιρεία, η αποστολή χρημάτων θα είναι τόσο εύκολη όσο η αποστολή ενός μηνύματος, κάτι που κρίνεται ιδιαιτέρως σημαντικό την σημερινή εποχή όπου με τον κορονοϊό πρέπει να τηρούνται κοινωνικές αποστάσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Διαβάστε επίσης  Ntourountous Bakery: Ένα χορταστικό έργο τέχνης!

Τα νέα προκάλεσαν έκπληξη δεδομένου ότι η εταιρεία είχε λανσάρει μια δοκιμαστική μορφή της υπηρεσίας στην αγορά της Ινδίας και παράγοντες της αγοράς εκτιμούσαν ότι η ενεργοποίηση της υπηρεσίας θα ξεκινούσε από εκεί. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, ρυθμιστικά προσκόμματα απέτρεψαν το ευρύ λανάρισμα της υπηρεσίας στην Ινδική αγορά η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά του WhatsApp από άποψη αριθμού χρηστών. Η Ινδία έχει 400 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά , αυτή της Βραζιλίας, έχει 120 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Η εφαρμογή ποντάρει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ήδη από όταν την εξαγόρασε το Facebook το 2014 έναντι 19 δισ. δολαρίων. Έκτοτε μάλιστα έχει λανσάρει το WhatsApp Business, μια υπηρεσία που επιτρέπει στις ΜμΕ να ποστάρουν καταλόγους και stock links μέσα στην εφαρμογή, ενώ οι διαφημίσεις μέσω Facebook μπορούν να έχουν ένα άμεσο link που παραπέμπει στο WhatsApp.

Με την ενεργοποίηση της δυνατότητας μεταφοράς χρημάτων η εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων που μετρά σήμερα περίπου 2 δισ. χρήστες αποκτά μια ξεκάθαρη εμπορική χροιά, προσφέροντας στους χρήστες όχι απλά το μέσο για να συνομιλούν αλλά και για να συναλλάσσονται. Ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του ότι η εφαρμογή είναι λειτουργική σε κάθε πλατφόρμα και κάθε συσκευή, είτε αυτή είναι iPhone είτε Android. Να θυμίσουμε ότι το αντίστοιχο σύστημα πληρωμών peer-to-peer της Apple, το Apple Pay Cash, είναι διαθέσιμο μόνο μεταξύ των λογαριασμών της Apple.

Διαβάστε επίσης  Τσίκνο Street Party with Andreasondecks @ Καπενέκης Fish Market (07/3)

Πηγή: insider.gr