Σύμφωνα με έρευνα της picodi το 41% των Ελληνίδων αγοράζει καλλυντικά όταν είναι σε έκπτωση και μόνο το 25% όταν εξαντλούνται αυτά που έχει.

 

Περίπου 300 ευρώ τον χρόνο ξοδεύουν ετησίως για καλλυντικά οι Ελληνίδες, σύμφωνα με έρευνα της Picodi.

H έρευνα βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν 9.300 άτομα σε 44 χώρες τον Ιούνιο του 2020 και βάσει των αποτελεσμάτων, στη χώρα μας οι γυναίκες ξοδεύουν 280 ευρώ ετησίως ενώ αντίστοιχα οι Ιταλίδες 305 ευρώ και οι Ισπανίδες 286 ευρώ. Στη Γερμανία οι γυναίκες ξοδεύουν 197 ευρώ τον χρόνο, στην Τουρκία 156 ευρώ ενώ αντίθετα στο Ηνωμένο Βασίλειο 448 ευρώ τον χρόνο.

Όσον αφορά στα πιο δημοφιλή προϊόντα ομορφιάς στην Ελλάδα στην κορυφή είναι η μάσκαρα και ακολουθούν το κραγιόν, υγρό makeup, concealer και μολύβι φρυδιών.

Κατά μέσο όρο οι Ελληνίδες έχουν συνολικά 22 προϊόντα μακιγιάζ από τα οποία χρησιμοποιούν τακτικά μόνο 9.

Η σημασία της τιμής

Το 41% των Ελληνίδων που έλαβαν μέρος στην έρευνα απάντησε ότι αγοράζει καλλυντικά όταν είναι σε έκπτωση το 34% όποτε θέλουν και μόνο το 25% όταν εξαντλούνται αυτά που έχει.

Διαβάστε επίσης  Τέσσερις κίνδυνοι που απειλούν τον σκύλο το καλοκαίρι – Η διατροφή που προστατεύει

Το 46% των καταναλωτών αγοράζει premium προϊόντα κατά καιρούς, το 31% δε χρησιμοποιεί καθόλου premium προϊόντα ενώ το 23% αγοράζει μόνο premium.

Σε ερώτηση σχετικά με τα οικολογικά καλλυντικά η τιμή τους θεωρείται σημαντικός παράγοντας. Οι περισσότερες γυναίκες (58%) τα αγοράζουν μόνο όταν αντέχει η τσέπη τους, το 30% προτιμά τα βιολογικά καλλυντικά και μόνο το 7% δεν ενδιαφέρεται αν το καλλυντικό που χρησιμοποιεί είναι οικολογικό.

Η έρευνα έδειξε παράλληλα ότι το 32% των γυναικών που έλαβε μέρος στην έρευνα βάφεται καθημερινά, το 60% απάντησε ότι βάφεται μερικές φορές και το 8% μόνο σε ειδικές περιστάσεις.

Στην έρευνα πήραν μέρος και άνδρες οι οποίοι από την πλευρά τους σύμφωνα με τα αποτελέσματα ξοδεύουν κατά μέσο όρο 175 ευρώ τον χρόνο. Ο μέσος άνδρας έχει 7 καλλυντικά και καθημερινά χρησιμοποιεί μόνο 4. Οι περισσότεροι άνδρες (59%) που έλαβαν μέρος στην έρευνα αγοράζουν οι ίδιοι τα καλλυντικά τους. Το 57% αγοράζει καινούργια καθώς εξαντλούνται τα τρέχοντα. Για το 59% η τιμή του προϊόντος είναι το κύριο κριτήριο αγοράς. Για τους άνδρες επίσης πολύ σημαντική είναι η μάρκα (51%) ενώ το 44% των καταναλωτών αγοράζει premium καλλυντικά.

Διαβάστε επίσης  Μυθική οδηγία από τον οργανισμό συγκοινωνιών στο Βερολίνο: «Να βρωμάτε για να φοράει ο κόσμος μάσκα»
Πηγή: insider.gr