Το πείραμα της Σουηδίας στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού αποδείχτηκε ριψοκίνδυνο, καθώς η χώρα μετρά 5.420 νεκρούς από τον ιό.

Ως αποτέλεσμα, μια χώρα με ένα από τα πιο ισχυρά διαβατήρια στον κόσμο – σε ό, τι αφορά τη δυνατότητα των κατόχων του να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο χωρίς βίζα – φαίνεται αποκλεισμένη από τον υπόλοιπο κόσμο, εξαιτίας του επιδημιολογικού της προφίλ.

 

Απαγόρευση εισόδου σε πολίτες της Σουηδίας

Ακόμη και οι όμορες σκανδιναβικές χώρες, διατηρούν την απαγόρευση εισόδου για επισκέπτες από την Κροατία, παρά το γεγονός πως τα σύνορα εντός Σένγκεν έχουν ανοίξει από την 1η Ιουλίου.

Πέραν όμως της Δανίας, της Νορβηγίας και της Φινλανδίας και πολλές άλλες χώρες της ΕΕ συνεχίζουν να επιβάλουν περιορισμούς σε Σουηδούς τουρίστες εξαιτίας του κορωνοϊού. Στη χώρα μας πτήση από τη Ρόδο με τουρίστες από τη Σουηδία προκάλεσε ανησυχία στους κατοίκους της Ρόδου, καθώς η Ελλάδα διατηρεί την απαγόρευση για την σκανδιναβική χώρα.

Διαβάστε επίσης  Σπύρος Πώρος για GNTM: Ανήθικο να γδύνεις 18χρονα!

 

Η Burger King ζητά το σουηδικό διαβατήριο των πολιτών

Με αυτό κατά νου, η νέα διαφημιστική καμπάνια της Burger King (που δεν είναι πρωτάρα στις πρωτότυπες διαφημίσεις) στη Σουηδία, αποφάσισε να καταστήσει χρήσιμο το διαβατήριο των πολιτών, εντός των συνόρων. Ουσιαστικά, επέλεξε να μετατρέψει το διαβατήριο κάθε Σουηδού πολίτη σε «κάρτα μέλους» για τα 139 καταστήματά της, στη Σουηδία.

Οποιοσδήποτε έχει σουηδικό διαβατήριο θα μπορεί να «ταξιδεύει» στον κόσμο των μπέργκερ, αφού για την ώρα είναι αδύνατο να ταξιδέψει εκτός χώρας με αυτό. Έτσι, κάθε πολίτης, επιδεικνύοντας το διαβατήριο και με αντάλλαγμα σφραγίδα από τα burger king θα μπορεί να απολαύσει δωρεάν ένα μπέργκερ από την σειρά «Γεύσεις του κόσμου» με υλικά από όλο τον κόσμο.

 

Βίντεο: Η διαφήμιση της Burger King στη Σουηδία

Ο διευθυντής επικοινωνίας των Burger King στη Σουηδία, Ντάνιελ Σρέντερ δήλωσε σε ανακοίνωσή του για τη διαφημιστική καμπάνια λέει: «καθώς το σουηδικό υπουργείο εξωτερικών ακόμη συστήνει στους πολίτες να μην ταξιδεύουν, θα επιστρέψουμε στους πολίτες να χρησιμοποιήσουν το διαβατήριο για να βιώσουν ξένες γεύσεις δωρεάν, εδώ στη Σουηδία»

Διαβάστε επίσης  Το The Playbook του Netflix αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού

 

 

Πηγή: iefimerida.gr