H έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Μεγάλης Βρετανίας στις πρακτικές του Instagram πιέζει τη μητρική Facebook σε σημαντικές αλλαγές – Τι αλλάζει για influencers

 

Το Instagram της Facebook Inc. θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες δημοσιεύουν διαφημίσεις – στο πλαίσιο της ευρύτερης καταπολέμησης παραπλανητικών διαφημίσεων από τη βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού (CMA).

Το Facebook δεσμεύτηκε σε «σημαντική αλλαγή συμπεριφοράς» μετά από έρευνα της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών, ανέφερε η ρυθμιστική αρχή την Παρασκευή. Οι αλλαγές θα κάνουν «πολύ πιο δύσκολο» για τους χρήστες να δημοσιεύουν διαφημίσεις χωρίς να τις επισημαίνουν ως τέτοιες.

Το Instagram υποσχέθηκε να ζητάει από τους χρήστες «να επιβεβαιώσουν εάν έχουν οποιοδήποτε κίνητρο να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και, εάν ναι, θα απαιτεί να αποκαλύψουν αυτό το γεγονός με σαφήνεια», ανέφερε η CMA.

Το Instagram αντιμετώπισε στο παρελθόν κριτική από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ για την έλλειψη διαφάνειας στις αναρτήσεις των χρηστών και για το εάν πληρώνονται από μια εταιρεία για να προωθήσουν ένα προϊόν. Η κίνηση έρχεται επίσης εν μέσω σκληρής κριτικής προς τη Facebook ότι Ρώσοι και άλλοι παράγοντες έχουν χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να επηρεάσουν τις εκλογές στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και αλλού.

Διαβάστε επίσης  Trophée Mille 2024: 3η θέση στον 13ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Γαστρονομίας για ένα δικό μας παιδί!

H προσαρμογή των influencers

Η CMA ξεκίνησε την έρευνά της το 2018, επιδιώκοντας να υπάρχουν σαφείς επισημασμένες στις διαφημίσεις για να αποφεύγεται η παραπλάνηση του κοινού. Μια ομάδα βρετανών διασημοτήτων, όπως η Έλι Γκούλντινγκ και φωτομοντέλα όπως η Ρόζι Χάντινγκτον Γουάτιλυ και Αλεξα Τσαγκ, συμφώνησαν πέρυσι να ενημερώνουν τους ακολούθους τους εκ των προτέρων εάν πληρώνονται για δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αν δεν υπάρχει ξεκάθαρη επισήμανση των διαφημιστικών αναρτήσεων οι ακόλουθοι μπορεί να αντιληφθούν ότι η τα θετικά σχόλια και η σύσταση ενός προϊόντος είναι η άποψη ενός αστέρα και να εμπιστευθούν ένα προϊόν που συνιστάται από κάποιον που θαυμάζουν, ανέφερε η CMA.

 

Αντίδραση Facebook

«Είμαστε ευτυχείς για τη συνεργασία μας με το CMA στις συνεχείς προσπάθειές μας για να διευκολύνουμε τους ανθρώπους να είναι διαφανείς σχετικά με το πότε πληρώνονται για μια δημοσίευση στο Instagram», ανέφερε το Facebook σε ηλεκτρονική δήλωση.

Το Instagram θα πρέπει να ενημερώνει τακτικά τη βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού σχετικά με την πρόοδό στο θέμα. Η ρυθμιστική αρχή είπε ότι θα συνεχίσει να ερευνά τις πρακτικές και άλλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων και να πιέζει για αλλαγές όπου χρειάζεται.

Διαβάστε επίσης  Bras de Frères σημαίνει live διασκέδαση για όλους! (28/3 - 07/4)

Οι αλλαγές θα επηρεάσουν τους χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο και οποιονδήποτε κατευθύνει αναρτήσεις προς χρήστες Instagram στη χώρα. Η ρυθμιστική αρχή είπε ότι θα συνεχίσει να ερευνά τις πρακτικές άλλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων και να πιέζει για αλλαγές όπου χρειάζεται.

 

Πηγή: newmoney.gr