Όλα τα μυστικά για επιτυχημένο φλερτ μπροστά σε μια οθόνη. «Έρως ανίκατε μάχαν» -έστω και εξ αποστάσεως.

 

Όσο μοναχική και αν μοιάζει η ζωή στην εποχή της πανδημίας, το φλερτ δεν μπορεί να σταματήσει να υπάρχει. Ελέω διαδικτύου, η face to face επαφή με το άλλο φύλο είναι ακόμη ζωντανή, ωστόσο το online φλερτ έχει το δικό του στυλ, τις δικές του ορολογίες και σίγουρα πολλά μικρά μυστικά, που μπορούν να έχουν θετικό αποτέλεσμα μετά τη λήξη της καραντίνας. H Charlotte Bridge, εξπέρ στο online dating και σύμβουλος στο ηλεκτρονικό site γνωριμιών Elite Singles, συμβουλεύει:

 

  • Το «προφίλ» σας είναι το ήμισυ του παντός. Φροντίστε οι περισσότερες εικόνες σας να αφορούν σε πόζες που αποπνέουν κύρος και σοβαρότητα -και όχι μόνο σε εσωτερικούς χώρους. «Οι γυναίκες ανταποκρίνονται 19% περισσότερο στους άντρες που ποζάρουν σε εξωτερικούς χώρους του σπιτιού τους, παρά στο σαλόνι ή στην κρεβατοκάμαρά τους», λέει η Bridge.
  • Ποιος είπε ότι η μοναχικότητα δεν είναι θελκτική; «Οι άντρες που ποζάρουν μόνοι τους στις selfies δέχονται κατά 53% περισσότερα μηνύματα, από εκείνους που ποζάρουν με παρέες, τον κολλητό ή το κατοικίδιό τους», τονίζει η ειδικός.
  • Η σοβαροφάνεια βλάπτει. Όσο πιο casual είστε ντυμένοι, τόσες περισσότερες ελπίδες έχετε για να δεχτείτε μηνύματα από γυναικεία προφίλ. Πόζες με ακριβά κοστούμια, φαντεζί γραβάτες ή εκκεντρικά αξεσουάρ, απορρίπτονται.
  • Το μεγάλο μυστικό είναι στο χαμόγελο. «Οι χαμογελαστές εικόνες αντρών, φαίνεται πως τραβάει πολύ το αντίθετο φύλο», λέει η Bridge, προτείνοντας το μειδίαμα, το οποίο είναι πολύ πιο σαγηνευτικό από ένα μεγάλο χαμόγελο.
  • Η ειλικρίνεια κερδίζει. «Οι άντρες που δεν διστάζουν να αναφέρουν ότι είναι singles -χωρισμένοι από γάμο ή κάποια μακροχρόνια σχέση-, έχουν 52% παραπάνω likes στο online dating», αναφέρει η ειδικός.
  • Προσέξτε τα πολλά λόγια. Το πώς χαρακτηρίζετε ή επιδεικνύετε τον εαυτό σας μέσα από τις αναρτήσεις στα social media ή στις online συζητήσεις είναι ίσως το πιο κρίσιμο κομμάτι του ψηφιακού φλερτ. Και εάν στην «κανονική» ζωή, μπορείτε να νιώσετε λίγο παραπάνω άνετος και πολυλογάς με θετικό αποτέλεσμα, στο διαδίκτυο, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. «Οι γυναίκες, πολύ πιο φανατικές και έμπειρες από τους άντρες στο online chatting, texting και posting, έχουν αποκτήσει πολύ μεγάλη εμπειρία στο να αντιλαμβάνονται έναν φαφλατά και, συνεπώς, ανεπιθύμητο κορτάκια», τονίζει η Bridge.

 

Διαβάστε επίσης  EditoReal Issue 789: Παράδειγμα προς αποφυγή!
Πηγή: reader.gr