Η Bacardi Greece, η νεοσύστατη θυγατρική της γνωστής οικογενειακής επιχείρησης αλκοολούχων ποτών, ανακοίνωσε τη συνεργασία της από την 1η Απριλίου 2021 με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη θυγατρική της Heineken στην Ελλάδα, ως επίσημου διανομέα του χαρτοφυλακίου των premium προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά. Σημειώνεται ότι η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια διαγωνιστικής διαδικασίας στην αγορά.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «η Bacardi Greece, με Γενικό Διευθυντή τον κ. Κωνσταντίνο Κουβαρά, έχει θέσει ως στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά αναπτύσσοντας περαιτέρω τις μάρκες της που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: το ρούμι BACARDĺ, το βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους MARTINI, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE, την βότκα GREY GOOSE, το σκωτσέζικο ουίσκι DEWAR’S και την τεκίλα PATRÓN.

Για τον λόγο αυτό εξάλλου, η Bacardi ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία μιας ειδικής ομάδας που θα επισκέπτεται το κανάλι του On trade με σκοπό την ενίσχυση των συνεργασιών της με επιλεγμένα κοκτέιλ μπαρ και κλαμπ. Η ομάδα αυτή θα ενταχθεί στην ήδη υπάρχουσα δομή της Bacardi Greece και θα δημιουργεί προσαρμοσμένα προγράμματα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των σημείων αυτών σε όλη την χώρα».

Διαβάστε επίσης  Εκτιμήσεις Telegraph: Ποιες χώρες θα είναι στην πράσινη λίστα των Βρετανών το καλοκαίρι

«Η συμφωνία αυτή θα αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η Bacardi στην Ελλάδα,» δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Κουβαράς. «Πέρα από τη δυνατότητα που θα μας δώσει να φτάσουμε σε περισσότερα σημεία πώλησης μέσω του δικτύου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θα μπορέσουμε παράλληλα να εστιάσουμε σε βάθος σε επιλεγμένα μπαρ και κλαμπ στην Ελλάδα.»

«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να υποστηρίξουμε την on-trade αγορά στην παρούσα κρίση αλλά και την επόμενη ημέρα. Ο ρόλος των μπαρ και κλαμπ ήταν και είναι ζωτικής σημασίας καθόλη τη διάρκεια των 158 χρόνων της ιστορίας της εταιρείας μας και είμαστε αποφασισμένοι να λειτουργήσουμε κι εμείς με τον ίδιο τρόπο για τους συνεργάτες μας, ειδικά σε μια στιγμή που η αγορά το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.»

«Πρόκειται για μια συμφωνία αμοιβαία επωφελή, τόσο για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία όσο και για την Bacardi, δεδομένου ότι τα χαρτοφυλάκια προϊόντων μας είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό συμπληρωματικά,» δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. «Θα προσφέρουμε στην αγορά μία ακόμα πιο δυναμική και ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων αλλά και υπηρεσίες υψηλότατων προδιαγραφών, καθώς από την 1η Απριλίου θα διανέμουμε προϊόντα σε πλήθος κατηγοριών: μπίρα, μηλίτη, νερό και αλκοολούχα ποτά. Θα αγκαλιάσουμε το χαρτοφυλάκιο της Bacardi και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών μας.»

«Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εμμένει στη δέσμευσή της για επενδύσεις στην ελληνική αγορά και ανάπτυξη με γνώμονα τη βιωσιμότητα, συνεισφέροντας σταθερά στην ελληνική οικονομία. Τη συγκεκριμένη περίοδο, εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου κρίσης, αισθανόμαστε ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους πελάτες μας,» συμπληρώνει ο κ. Δανιηλίδης.

Διαβάστε επίσης  Murphy Good Winery: Πληρώνει 10.000 δολάρια το μήνα και προσφέρει δωρεάν διαμονή στον αμπελώνα

Η συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιτεύχθηκε μετά από ανοιχτό διαγωνισμό, στον οποίο συμμετείχαν έξι εταιρείες, μεταξύ των οποίων και ο νυν διανομέας της Bacardi, η εταιρεία Άμβυξ.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Άμβυξ για την υποστήριξη που έδωσαν στην Bacardi και το χαρτοφυλάκιό της τα τελευταία πέντε χρόνια,» δήλωσε ο κ. Κουβαράς. «Είμαι πεπεισμένος ότι θα υπάρξει μία ομαλή μετάβαση στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία μέσα στους επόμενους μήνες.»

 

πηγή: http://epixeiro.gr