Τα 3 κόλπα που «σώζουν» κάθε πρόχειρο μενού, σύμφωνα με τους διατροφολόγους.

 

Ούτε οι πιο αισιόδοξοι διατροφολόγοι πιστεύουν ότι δεν θα αγγίξετε ποτέ ένα κομμάτι κέικ ή πίτσας ξανά, και αυτό επειδή ακόμη και εκείνοι που διδάσκουν τους ανθρώπους να τρώνε υγιεινά για να ζήσουν περισσότερο, γνωρίζουν ότι η εξάλειψη του πρόχειρου και έτοιμου φαγητού είναι αδύνατη -και ειδικά στην εποχή της καραντίνας. Και αυτό είναι εντάξει για τους διατροφολόγους. Απλά πρέπει να έχετε ένα καλό σχέδιο. «Το φαγητό είναι ένα βασικό κομμάτι της ζωής μας. Και ο σύγχρονος τρόπος ζωής εμπεριέχει αρκετά συχνά το junk food στις επιλογές όλων σχεδόν των ανθρώπων», γράφει σε άρθρο της στο Popular Science η Τερέζα Φουνγκ, καθηγήτρια διατροφής στο Πανεπιστήμιο Σίμμονς της Βοστώνης. «Όμως, ανεξάρτητα από τη διατροφή που επιλέγετε, υπάρχουν μερικές επιλογές που εάν τις αποφύγετε, όλο το κέρδος θα είναι με το μέρος σας».

Σύμφωνα με την Φουνγκ το κορυφαίο μυστικό κρύβεται στον εξής βασικό κανόνα: «Μην γεμίζετε το σώμα σας με ζάχαρη, γιατί είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ζυγαριάς και της υγείας σας». Όπως επισημαίνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, η επιτρεπτή λήψη ζάχαρης για τους ενήλικες δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25 γραμμάρια ημερησίως. Και, σύμφωνα με τη διατροφολόγο, σ’ αυτή την ποσότητα συμπεριλαμβάνεται και η «κρυφή» ζάχαρη, που βρίσκεται σε πολλές τυποποιημένες τροφές. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη: «Αποφύγετε να πίνετε αναψυκτικά και έτοιμους χυμούς, επιλέγοντας να συνοδεύετε την πίτσα ή το μπέργκερ σας με ανθρακούχο νερό. Για τον ίδιο λόγο απαρνείστε τα ντρέσινγκ, τη μαγιονέζα και το κέτσαπ».

Διαβάστε επίσης  Chimney Cakes: Η πρώτη Ρεθυμνιώτικη συμμετοχή στο Street Food Festival Rethimno

Ένα άλλο σημαντικό μυστικό που αποκαλύπτει η Φουνγκ, είναι ότι μπορείτε να απολαμβάνετε junk food χωρίς τον κίνδυνο να καταστρέψετε τη σιλουέτα σας, αρκεί να μπορείτε να τιθασεύετε τις προσλαμβάνουσες θερμίδες. «Εάν δεν ξεπερνάτε τις 2.000 θερμίδες και τα 25 γραμμάρια ζάχαρης ημερησίως, καμία τροφή δεν είναι σε θέση να σας παχύνει, ενώ εάν προσθέστε και 45 λεπτά σωματικής άσκησης κάθε μέρα, τα κιλά σας θα είναι πάντα σε ιδανικό επίπεδο»

Το τρίτο μυστικό που αναφέρει η διατροφολόγος είναι το καλό μάσημα της τροφής. «Εκτός από την ικανοποίηση της ψυχολογικής σας επιθυμίας, η αργή διαδικασία κατανάλωσης και πέψης κάθε τροφής, θα σας βοηθήσει να απολαμβάνετε κάθε γεύμα χωρίς να φτάσετε σε σημείο υψηλού κορεσμού».Αναφερόμενη σε στοιχεία από διάφορες μελέτες, η Φουνγκ τονίζει πως η παρατεταμένη μάσηση της τροφής και οι μικρές παύσεις ανάμεσα σε κάθε μπουκιά, βοηθά να αισθάνεστε πιο γεμάτοι ψυχολογικά και οργανικά, μειώνοντας την επιθυμίας σας για περισσότερο junk food. «Αυτό είναι το πρόβλημα που σας κάνει να τρώτε περισσότερο όταν γευματίζετε μπροστά από την τηλεόραση, χωρίς να σκέφτεστε πόσο και πώς τρώτε», λέει η Φουνγκ, προσθέτοντας: «Μερικές φορές, δεν έχει μεγάλη σημασία εάν καταναλώνετε πρόχειρα γεύματα, αλλά πώς τα διαχειρίζεστε, ώστε να γυρίζετε την πλάστιγγα υπέρ της απόλαυσης, της σιλουέτας και της υγείας σας».

Διαβάστε επίσης  Εμβολιασμοί και για 30άρηδες, 40άρηδες - Με ποια εμβόλια, ανοίγουν τα ραντεβού τη Μ.Εβδομάδα

 

Πηγή: reader.gr