Μία ματιά στο Instagram account σου αρκεί για να διαμορφώσει κάποιος την ιντερνετική του γνώμη για σένα. Φρόντισε να τα κάνεις όλα σωστά.

 

Δείξε μου το Insta-Bio σου, να σου πω ποιος είσαι. Αυτό φέρεται να υποστηρίζει μία κοινή πεποίθηση των social media και ειδικότερα του Instagram, που σχετίζεται με τη χρήση του μόνου μέσου κοινωνικής δικτύωσης που έχει πλέον fun, ενδιαφέρον και νόημα. Το flagship πεδίο του Instagram λοιπόν επιτρέπει στο χρήστη να αξιοποιήσει ένα μικρό box με 150 χαρακτήρες.

Είναι εκείνο το κομμάτι που ουσιαστικά σου δίνει την ευκαιρία να περιγράψεις τον εαυτό σου με 150 χαρακτήρες, πέρα από όσα ήδη έχουν κάνει γι’ αυτό οι φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει και, ασφαλώς, τα stories σου.

 

Βάλε το όνομά σου

Κι αν πιστεύεις πως κάτι τέτοιο δεν είναι σημαντικό, έχε κατά νου το εξής: Σύμφωνα με τους αρμόδιους ερευνητές, χρειάζονται μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου για να σχηματίσει κάποιος άποψη για εσένα στο online, έχοντας επισκεφθεί το προφίλ σου. Και αντιλαμβάνεσαι πόσο σημαντικό είναι αυτό το κατά τα άλλα ελάχιστο χρονικό διάστημα, ειδικά αν χρησιμοποιείς το Instagram και για επαγγελματικούς λόγους ή μόνο για αυτούς.

Διαβάστε επίσης  Το «Paranormal Activity» επιστρέφει στην μεγάλη οθόνη με έβδομο σίκουελ και νέους δημιουργούς

Το πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση είναι να υπάρχει το όνομά σου στο προφίλ. Πρόσεξε, όχι το Instagram username σου -αυτό μπορεί να είναι το οτιδήποτε- αλλά το αληθινό σου ονοματεπώνυμο, για να γνωρίζει ο οποιοσδήποτε ποιος είσαι. Το γεγονός δείχνει αξιοπιστία και consistency, πέραν του ότι είναι το μόνο πεδίο -μαζί με το Instagram username– στο οποίο το εν λόγω social medium παραχωρεί στα search queries.

 

Τα skills και τα λινκ

Έπειτα, οφείλεις να αναφέρεις την ιδιότητά σου και κάποια πολύ συγκεκριμένα skills και ενδιαφέροντα που έχεις, ώστε να δοθεί μία γραμμή για το ποιος ακριβώς είσαι ή τι θέλεις να προβάλεις προς τα έξω.

Ολοκληρώνοντας αυτό το πεδίο του προφίλ σου, είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιο ενεργό λινκ από το site σου ή το email σου. Το Instagram, εν αντιθέσει με άλλα δίκτυα, είναι πολύ αυστηρό όσον αφορά, τα clickable links που μπορείς να τοποθετήσεις σε αυτό. Οπότε οφείλεις να αξιοποιήσεις αυτή τη δυνατότητα στο 100%. Υπάρχει πάντοτε ακόμη και η ενέργεια του ‘link in bio’ στις φωτογραφίες σου, ώστε να παραπέμπεις του followers σου αλλά και οποιονδήποτε άλλο προς τα εκεί.

Διαβάστε επίσης  Τρελό deal την Τσικνοπέμπτη από το Κατσαρολάκι!

 

Πηγή: esquire.com.gr