Ένα από τα σχέδια που καταστρώνονται στο ΥΠΑΝΕΠ προβλέπει οι καταναλωτές να μπορούν να κλείνουν ραντεβού για να εισέρχονται στο κατάστημα ώστε να αναζητήσουν ή να δοκιμάσουν το προϊόν – Θα λειτουργήσει παράλληλα με το click away όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν

 

Η αγορά μπορεί να συνεχίσει να υπολειτουργεί για ένα αρκετό χρονικο διάστημα ακόμα, ωστόσο στο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν ξεκινήσει ήδη το σχεδιασμό για το πώς θα γίνει η σταδιακή επαναλειτουργία της αγοράς.

Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του protothema.gr, οι επιτελείς του υπουργείου έχουν ήδη συγκροτήσει σχέδιο με την ονομασία «click in shop». Τι είναι αυτό; Ουσιαστικά να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν ιδιαίτερο μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Για να διασφαλιστεί μάλιστα ότι ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι μικρός θα χρησιμοποιηθεί η εμπειρία του «click away». Εν ολίγοις ο καταναλωτής είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά θα κλείνει ραντεβού με το κατάστημα σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Ραντεβού το οποίο θα πιστοποιείται και πάλι με sms. Το μέτρο-«γέφυρα» προς την επαναλειτουργία της αγοράς θεωρείται από τα στελέχη του υπ. Ανάπτυξης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του «click away» αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.

Διαβάστε επίσης  Πως ο κορονοϊός άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο τρώμε fast food

Μάλιστα η σκέψη είναι «click away» και «click in shop» να λειτουργήσουν παράλληλα ώστε να μπορεί κάποιο κατάστημα να είναι σε θέση να εξυπηρετεί περισσότερους καταναλωτές. Εφόσον κάποιος καταναλωτής ξέρει τι θέλει να αγοράσει και το παραγγείλει ή το προπληρώσει ηλεκτρονικά θα μπορεί να παραλαμβάνει έξω απ’ το κατάστημα, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σε κάποιον άλλο αναποφάσιστο καταναλωτή να είναι εντός του καταστήματος.

 

 

Σε κάθε περίπτωση η έναρξη ισχύος του «click in shop» φαίνεται πως αργεί ακόμα, και όπως έλεγε το πρωί ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Αδωνις Γεωργιάδης όλα θα κριθούν απ’ την εξέλιξη της πανδημίας. Η πρόταση προς την Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων αναμένεται να κατατεθεί στις αρχές του επόμενου μήνα, όταν θα επιχειρηθεί μία επαναξιολόγηση της κατάστασης.

Προς το παρόν το click away ήρθε για να μείνει, όπως έλεγε και ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης το πρωί στο ΘΕΜΑ 104,6. Αναφερόμενος στην προοπτική ανοίγματος της αγοράς ο ίδιος εστίασε στην κρισιμότητα των επόμενων δέκα ημερών όπου θα φανούν τα απόνερα των εορτών.

Διαβάστε επίσης  Η σεζόν του ουίσκι

 

Πηγή: protothema.gr