Η νέα διαφημιστική καμπάνια του τιτλοφορείται “F*ck The Planet Right” και είναι άκρως ευαισθητοποιημένη.

 

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, τα τελευταία χρόνια το Pornhub έχει επενδύσει την επιτυχία του σε αξιόλογες καμπάνιες· στο πλαίσιο αυτών είδαμε να καταπιάνεται με θέματα που αφορούν την προσφορά βοήθειας σε πληγέντες της Covid-19, την υποστήριξη του εναλλακτικού κινηματογράφου, την παροχή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και τη σημασία του εκλογικού δικαιώματος.

Θέλοντας τώρα να εστιάσει στο περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, σκαρφίστηκε την ιδέα “Sexstainability” (το λογοπαίγνιο προέρχεται από τις λέξεις sex και sustainability-βιωσιμότητα) σε μία προσπάθειά του να κάνει πιο σέξι τη βιωσιμότητα – έναν όρο που συναντάμε ολοένα και πιο συχνά τελευταία. Η διάρκειας ενός μήνα καμπάνια αποτελείται από ένα νέο κανάλι με βίντεο που μας διδάσκουν “how to f*ck the planet right” – παρεμπιπτόντως, αυτό είναι και το γενικότερο motto της.

Σε όλα αυτά, δεν υπάρχει ούτε μισή υπόνοια αστείου, καθώς στην ενότητα των JOI (Jerk Off Instructions) βίντεο, τα μοντέλα του Pornhub παρέχουν αναλυτικές, εναλλακτικές οδηγίες για το πώς μπορούμε να λειτουργούμε προς όφελος του περιβάλλοντος. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται συμβουλές για: μείωση της σπατάλης φαγητού, οικονομία στο νερό και το ρεύμα και σωστή ανακύκλωση. Από την πλευρά της στο μεταξύ η πλατφόρμα υπόσχεται πως οι θεάσεις στο εν λόγω κανάλι θα “μεταφράζονται” σε χρήματα που θα διατεθούν στο “2030 or Bust”, μία πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην εκμάθηση του πώς να μειώνουμε το δικό μας αποτύπωμα άνθρακα.

Διαβάστε επίσης  Μπακαλιάρος παστός: 6 απίθανες συνταγές για την 25η Μαρτίου και όχι μόνο

Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τον κόσμο με ουσιαστικό τρόπο που δε θα επεμβαίνει στην κανονική του “δραστηριότητα” στο Pornhub“, δήλωσε σχετικά η brand ambassador της πλατφόρμας Kira Noir σε σχετικό δελτίο τύπου. “Συνδυάζοντας δύο πράγματα που κόσμος απολαμβάνει όπως το σεξ και η βιωσιμότητα δικαιολογεί ακόμα περισσότερο τη δημιουργία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας. Είναι σημαντικό για όλους μας να ασχοληθούμε και να συγκεντρωθούμε κυριολεκτικά για να σώσουμε τη Μητέρα Γη“, πρόσθεσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα καμπάνια “εμφανίστηκε” σχεδόν μόλις δύο μήνες μετά από αποκαλυπτική έρευνα των New York Times που ανέλυε μεταξύ άλλων την αύξηση των βίντεο με μη συναινετικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Μάλιστα τότε, οι διαχειριστές είχαν προχωρήσει σε σχετική ανακοίνωση που επεσήμανε ότι από εκείνη τη στιγμή οι μη επιβεβαιωμένοι χρήστες δε θα μπορούσαν πια ούτε να ανεβάζουν βίντεο ούτε να κατεβάζουν περιεχόμενο από την πλατφόρμα.

 

Να πέσει το trailer της καμπάνιας.

 

Διαβάστε επίσης  Η Μίνα Αρναούτη απαντά στους «δικαστές του Facebook»: Έπαιρνα από 1200-1500€ μισθό στα 17 μου, δεν έκλεψα κανέναν
Πηγή:esquire.com.gr