Όλες οι τάσεις του fitness για το επόμενο διάστημα ώστε να βγεις στην παραλία ακριβώς όπως πρέπει.

 

Το καλοκαίρι, αν δεν είναι ήδη εδώ, απέχει μερικούς μόνο βαθμούς Κελσίου (ok, και μερικούς μήνες). Σε περίπτωση, λοιπόν, που ψάχνεις να βρεις με ποιο fitness workout θα κάψεις περισσότερες θερμίδες, σου έχουμε τα έγκυρα αποτελέσματα μίας έρευνας που διεξήχθη από το GolfSupport.com, με τη βοήθεια του head coach Elliot Hasoon.

 

 

Η εν λόγω έρευνα, έλαβε υπόψη διαφορετικές μεταβλητές που μπορεί να επηρεάσουν τις θερμίδες που καίει μέσα σε 30 λεπτά άσκησης ένας μέσος άντρας που ζυγίζει 84 κιλά (αλλά και μία γυναίκα μέσου βάρους 61 κιλών), και κατέληξε στα πιο αποτελεσματικά workout trends, τα οποία σου παρουσιάζουμε ευθύς αμέσως.

 

Στατικό ποδήλατο

Η πιο αποτελεσματική προπόνηση που μπορείς να κάνεις είναι στο στατικό ποδήλατο, καθώς μετά από 30 λεπτά πετάλι θα έχεις κάψει 350 θερμίδες. Η ποδηλασία, αποτελεί μία φανταστική αεροβική προπόνηση που σου δίνει τη δυνατότητα για μεγάλη ποικιλία προγραμμάτων.

Ανάλογα με τους στόχους σου, μπορείς να εστιάσεις σε προγράμματα για μυϊκή αντοχή, δύναμη ή ταχύτητα, αλλά και να προσαρμόσεις την ένταση της προπόνησής σου ανάλογα με το επίπεδό σου. Σε άλλα plus, είναι φιλική με τα γόνατά σου.

Διαβάστε επίσης  Lockdown: Έκτακτη σύσκεψη για την εστίαση υπό τον Μητσοτάκη – Έρχονται ανακοινώσεις

 

Muay Thai / Προπόνηση με kettlebells

Αυτές οι δύο μορφές προπόνησης μοιράζονται τη δεύτερη θέση, καθώς θα σε βοηθήσουν να κάψεις γύρω στις 320 θερμίδες μετά από 30 λεπτά άσκησης. Το Muay Thai αποτελεί μία εξαιρετική μορφή άσκησης αν θέλεις να χάσεις λίπος και να χτίσεις μύες, μαθαίνοντας ταυτόχρονα μία τέχνη αυτοάμυνας.

Αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα με kettlebells, μπορείς να συνδυάσεις τα οφέλη της αεροβικής προπόνησης με αυτά της προπόνησης δύναμης, χρησιμοποιώντας την πλειοψηφία των μυϊκών σου ομάδων. Και όλα αυτά, από την άνεση του σπιτιού σου.

 

Χορός

Στην τρίτη θέση βρίσκουμε τα προγράμματα αερόβιας γυμναστικής που περιλαμβάνουν χορευτικές φιγούρες. Αν θέλεις να γυμνάζεσαι και ταυτόχρονα να διασκεδάζεις, με 30 λεπτά χορού θα χάσεις περίπου 270 θερμίδες. Στα plus, το ότι μπορείς να “ρυθμίσεις” την ένταση της προπόνησής σου ανάλογα με την εμπειρία σου και το ότι, συνήθως, δεν χρειάζεσαι ειδικό εξοπλισμό.

 

Callisthenics / Προπόνηση με αντιστάσεις

Την τέταρτη θέση μοιράζονται η καλλισθενική γυμναστική και η προπόνηση με αντιστάσεις που, μετά από 30 λεπτά άσκησης, θα σε έχουν κάνει να κάψεις, ανάλογα πάντα με το βάρος σου, περίπου 200 θερμίδες.

Στα θετικά της καλλισθενικής γυμναστικής το ότι απαιτεί ελάχιστο αν όχι καθόλου εξοπλισμό, καθώς για την προπόνησή σου χρησιμοποιείς μόνο το βάρος του σώματός σου. Σε βοηθάει να αναπτύξεις αντοχή και στεγνούς μύες, ενώ δεν πρόκειται να βαρεθείς καθώς προχωράς, μιας και περιλαμβάνει όλο και πιο δύσκολες ασκήσεις.

Διαβάστε επίσης  Από τροπικές παραλίες μέχρι χιονισμένα τοπία, η Ελλάδα είναι το καλύτερο ντεκόρ -18 διεθνείς ταινίες θα γυριστούν στη χώρα το 2021

Η προπόνηση με αντιστάσεις σε βοηθάει να χτίσεις στεγνούς μύες και ταυτόχρονα να καις θερμίδες, καθώς όσο μεγαλύτεροι είναι οι μύες σου, τόσο περισσότερες θερμίδες καις. Αν θέλεις να αυξήσεις τις θερμίδες που καταναλώνει το σώμα σου ανά προπόνηση, μπορείς να βάλεις στο πρόγραμμά σου συνδυαστικές ασκήσεις και να κάνεις πιο σύντομα διαλείμματα ανάμεσα στα σετ.

 

 

Γρήγορο περπάτημα

Στην πέμπτη θέση των πιο αποτελεσματικών workout trends βρίσκουμε το περπάτημα με γοργό ρυθμό. Μία μισάωρη βόλτα με ταχύ βήμα στη γειτονιά σου, θα σε κάνει να χάσεις περίπου 180 θερμίδες.

Αν και το περπάτημα ως άσκηση, τουλάχιστον πριν από την πανδημία, ήταν αρκετά υποτιμημένο, αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσεις να ασκείσαι, ειδικά αν είσαι αρχάριος. Δεν επιβαρύνει το σώμα σου, μπορείς εύκολα να αυξήσεις ή να μειώσεις την ένταση και, από εξοπλισμό, απαιτεί μόνο άνετα ρούχα και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.

 

Γιόγκα / Barre

Στην έκτη θέση βρίσκουμε τη γιόγκα και το barre, που θα σε κάνουν να χάσεις περίπου 160 θερμίδες, μετά από 30 λεπτά άσκησης. Με τη γιόγκα θα βελτιώσεις την ευκινησία σου, αλλά και την ενσυνειδητότητά σου, μέσω της εστίασης στην αναπνοή και τις διατάσεις. Αποτελεί ένα τέλειο είδος γυμναστικής αν είσαι αρχάριος και σε αποθαρρύνουν τα προγράμματα υψηλής έντασης.

Διαβάστε επίσης  GNTM: Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου θα πάρει τη θέση της Βίκυς Καγιά;

Με το barre μπορείς να αυξήσεις την ευλυγισία σου και να τονώσεις τους μύες σου. Ως άσκηση, έχει ιδιαίτερα χαμηλό ρίσκο για τραυματισμούς και σχεδόν μηδαμινό αντίκτυπο στους συνδέσμους σου. Γι’ αυτό και μπορεί να αποτελέσει μία αποτελεσματική συμπληρωματική προπόνηση, ανάμεσα στα υψηλότερης έντασης προγράμματά σου.

 

 

Πιλάτες

Στην τελευταία θέση βρίσκουμε τη γυμναστική Πιλάτες που, μετά από 30 λεπτά άσκησης, θα σε έχει κάνει να κάψεις περίπου 150 θερμίδες. Η γυμναστική Πιλάτες είναι ιδανική επιλογή για όσους έχουν κάποιον τραυματισμό, αλλά και για εκείνους που θέλουν να βελτιώσουν τη στάση του σώματός τους, ενώ προσφέρεται τόσο για τη νεότερη γενιά όσο και για τους μεγαλύτερους σε ηλικία.

 

Πηγή: esquire.com.gr