Την διαφημιστική καμπάνια δημιούργησε η εφαρμογή άμεσης κρυπτογραφημένης επικοινωνίας Signal και περιέγραψε τον τρόπο μέσα σε ένα σχετικό blog post της. Η ιδέα ήταν αρκετά απλή. Δημιούργησε στοχευμένες διαφημίσεις μέσα από το κοινωνικό δίκτυο, και έβαλε τα κριτήρια της στόχευσης ως μήνυμα της διαφήμισης.

 

«Βλέπεις αυτή τη διαφήμιση γιατί είσαι νιόπαντρος εκπαιδευτής pilates και σου αρέσουν πάρα πολύ τα καρτούν. Αυτή η διαφήμιση χρησιμοποιεί την διεύθυνσή σου, οπότε γνωρίζει ότι είσαι στη La Jolla. Επίσης γνωρίζει ότι ενδιαφέρεσαι για την γονεϊκότητα και αναζητάς πληροφορίες σχετικά με την υιοθεσία παιδιού από ΛΟΑΤΚΙ γονείς».

Αυτή ήταν – σε ελεύθερη μετάφραση, μια διαφήμιση που θα έβλεπε ένας νιόπαντρος εκπαιδευτής pilates που λάτρευε τα κινούμενα σχέδια έμενε στη La Jolla και ήθελε να υιοθετήσει παιδί στον λογαριασμό του στο Instagram.

Στόχος της, ήταν να αποκαλύψει στους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου μερικά από τα προσωπικά δεδομένα που γνωρίζει το Instagram και «γνωστοποιεί» σε όσους θέλουν να διαφημίσουν το προϊόν και τις υπηρεσίες τους μέσα από αυτό. Ωστόσο η καμπάνια διαφημίσεων κατέβηκε πριν καν δημοσιευτεί.

Διαβάστε επίσης  Trophée Mille 2024: 3η θέση στον 13ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Γαστρονομίας για ένα δικό μας παιδί!

 

 

Την διαφημιστική καμπάνια δημιούργησε η εφαρμογή άμεσης κρυπτογραφημένης επικοινωνίας Signal και περιέγραψε τον τρόπο μέσα σε ένα σχετικό blog post της. Η ιδέα ήταν αρκετά απλή. Δημιούργησε στοχευμένες διαφημίσεις μέσα από το κοινωνικό δίκτυο, και έβαλε τα κριτήρια της στόχευσης ως μήνυμα της διαφήμισης.

Όπως ανέφερε στη σχετική δημοσίευσή της «δημιουργήσαμε μια στοχευμένη διαφήμιση με πολλαπλές παραλλαγές που σχεδιάστηκε για να σας δείξει τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγει για εσάς το Facebook και παρέχει σε τρίτους που θέλουν να διαφημιστούν. Η διαφήμιση ήταν σχεδιασμένη έτσι ώστε να εμφανίζει μερικές από τις πληροφορίες που αποκομίσαμε γι αυτόν που την βλέπει».

 

 

Τα κριτήρια περιείχαν την επαγγελματική ιδιότητα των χρηστών, κάποια από τα ενδιαφέροντά τους, την εκπαίδευσή τους, τα χόμπι τους, την τοποθεσία τους, την οικογενειακή τους κατάσταση και κάποιες ακόμα προσωπικές πληροφορίες που έχει συλλέξει το Instagram κατά την αλληλεπίδρασή τους με την πλατφόρμα.

Ωστόσο οι διαφημίσεις δεν έφτασαν ποτέ στον τελικό αποδέκτη αφού ο λογαριασμός διαφημίσεων του Signal για την πλατφόρμα του Instagram απενεργοποιήθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.

Διαβάστε επίσης  Bras de Frères: Η live διασκέδαση στα καλύτερά της! (10/4 - 23/4)

«Το Facebook είναι πρόθυμο να πουλήσει τα όσα γνωρίζει για εσάς, εκτός κι αν πρόκειται να σας γνωστοποιήσει το πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα σας. Η διαφάνεια σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν τα δεδομένα των χρηστών ήταν αρκετή για να απαγορευτούν οι διαφημίσεις. Στον κόσμο του Facebook, η μόνη αποδεκτή χρήση είναι να κρύβει τι κάνει με τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του», ανέφερε το σχετικό blog post του Signal.

 

 

Να θυμίσουμε ότι τους τελευταίους μήνες, η Signal προσέθεσε στην βάση της πολλούς νέους χρήστες μετά από την ανανέωση της πολιτικής απορρήτου του WhatsApp, μιας ακόμα εφαρμογής του Facebook, βάσει της οποίας τα δεδομένα των χρηστών του WhatsApp θα διαμοιράζονται και στo Facebook.

 

Πηγή: insider.gr