Ο ανταγωνισμός, του ανταγωνισμού, ω ανταγωνισμέ…

 

Το TikTok ετοιμάζεται να προσθέσει stories στην πλατφόρμα του. Μετά τα Twitter Fleets (που καταργήθηκαν) και των stories του Linkedin, η κινεζική εφαρμογή μέχρι στιγμής ήταν η τελευταία από τα κοινωνικά δίκτυα που είχε αντισταθεί στο εν λόγω μακρύ κύμα εξαφάνισης περιεχομένου σε 24 ώρες. Το νέο χαρακτηριστικό θα ονομάζεται TikTok Stories και αντιγράφει πιστά αυτό τα αντίστοιχα του Instagram ή του Snapchat, αν και εδώ πρόκειται αποκλειστικά για βίντεο. Όσον αφορά στις υπόλοιπες λειτουργίες δε διαφέρει καθόλου. Το TikTok περιγράφει τη λειτουργία στην εφαρμογή ως “ένα νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους θαυμαστές σας“, δίνοντας έτσι έμφαση στους δημιουργούς και τη δυνατότητα απόκτησης περισσότερων ακόλουθων (και περισσότερων χρημάτων) από τις αναρτήσεις τους.

 

Πώς λειτουργεί

Για να δημιουργήσεις ένα story, πρέπει να επιλέξεις το create που θα προστεθεί στο sidebar όπου θα εμφανίζονται οι ιστορίες με μουσική, λεζάντες ή κείμενο. “Σκεφτόμαστε πάντα νέους τρόπους για να προσδώσουμε αξία στην κοινότητά μας και να εμπλουτίσουμε την εμπειρία του TikTok. Προς το παρόν πειραματιζόμαστε με τρόπους για να προσφέρουμε στους δημιουργούς πρόσθετες επιλογές για να ‘γεννήσουν’ τις δημιουργικές τους ιδέες για την κοινότητα“, σχολίασε εκπρόσωπος της κινεζικής εφαρμογής στο The Verge, χωρίς να διευκρινίζει πόσο θα διαρκέσει η δοκιμή που διεξάγουν και ποια αναμένεται να είναι η ημερομηνία της επίσημης κυκλοφορίας των stories.

Διαβάστε επίσης  Issue 789

 

Η ‘ιστορία’ των Stories

Το γεγονός ότι το TikTok πειραματίζεται με τα Stories δε θα έπρεπε να μας προκαλεί έκπληξη. Αυτό το format είναι μία από τις λίγες σταθερές της εποχής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχει αντιγραφεί σχεδόν από όλους: ξεκίνησε από το Snapchat το 2013, στη συνέχεια είδαμε τα Instagram Stories -τρία χρόνια αργότερα για την ακρίβεια- και μετά ακολούθησαν τα Facebook, Pinterest, Netflix, YouTube και Whatsapp. Όταν όντως λειτουργούν, τα Stories είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσει κανείς χρήστες για να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε μια εφαρμογή, προσφέρουν ένα νέο χώρο για διαφημίσεις και να διατηρούν την κοινότητα ενεργή. Εάν, από την άλλη πλευρά, δεν είναι επιτυχημένα, κινδυνεύουν να γίνουν βαρετά και να αφαιρέσουν χρήσιμο χρόνο από τους χρήστες (όπως στην περίπτωση των Twitter Fleets). Ο χρόνος θα δείξει σε ποια κατηγορία θα τοποθετηθούν τα νέα TikTok Stories.

 

Πηγή: esquire.com.gr