H Meta έχει βάλει στο μάτι το TikTok και κάνει ό,τι μπορεί για να το ανταγωνιστεί.

 

Μετά το Instagram, η Meta συνεχίζει τη μάχη της κατά του TikTok και γι’ αυτό με συνοπτικές διαδικασίες ανακοίνωσε την άφιξη των Reels και στο Facebook. “Τα βίντεο αποτελούν πλέον σχεδόν το μισό χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στο Facebook και το Instagram, και τα Reels είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου μας. Θέλουμε τα Reels να είναι η καλύτερη λύση για τους δημιουργούς ώστε να γίνουν γνωστοί, να κρατήσουν επαφή με το κοινό τους και να βγάλουν χρήματα. Θέλουμε επίσης οι άνθρωποι να είναι σε θέση να βρίσκουν και να μοιράζονται σχετικό και ελκυστικό περιεχόμενο με έναν απλό και διασκεδαστικό τρόπο“, γράφει η Meta σε ένα note στο επίσημο blog της, παρουσιάζοντας τη νέα λειτουργία για iOS και Android σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Τι είναι τα Facebook Reels

Η άφιξη του Facebook Reels θα μας επιτρέψει να δημιουργούμε βίντεο 15-60 δευτερολέπτων με ήχο, εφέ επαυξημένης πραγματικότητας, ειδικούς χαρακτήρες και μεταβάσεις. Ο στόχος είναι να εξαπλωθούν αυτά τα βίντεο παντού: πρώτα από όλα στα stories, αλλά και στο Watch ή στην κορυφή της ροής.

Διαβάστε επίσης  Του Λωλοστεφανή - by GAS Motosport Culture

Υπάρχουν επίσης κάποιες καινοτομίες που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους influencers: όπως το Remix, για τη δημιουργία ενός reel που περιλαμβάνει όλο ή ένα μέρος του reel κάποιου άλλου δημιουργού, ή το video clipping, το οποίο θα διευκολύνει την εγγραφή ζωντανών βίντεο, την αποθήκευσή τους σε draft και την ανεξάρτητη διαχείριση του καναλιού τους.

 

 

Μία μικρή οικονομική ερμηνεία

Ο όμιλος με επικεφαλής τον Mark Zuckerberg τους επόμενους μήνες θα επεκτείνει το πρόγραμμα μπόνους με το οποίο μέχρι στιγμής έχει επενδύσει 1 δισ. δολάριαέτσι ώστε ακόμη περισσότεροι δημιουργοί να μπορούν να ανταμείβονται για τη δημιουργία των reels που αρέσουν στους fans τους“. Παράλληλα, μελετώνται και επιλογές για άμεσα κέρδη μέσω των reels με έσοδα από διαφημίσεις και υποστήριξη από τους fans, οι οποίοι θα μπορούν να αγοράζουν και να στέλνουν Stars στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου. Δύο formats θα κάνουν την αρχή: Διαφημίσεις με banners που θα εμφανίζονται ως ημι-διαφανείς επικαλύψεις στο κάτω μέρος του Facebook Reel, και sticker ads.

Διαβάστε επίσης  Βραδιά εγκαινίων για το iReady Service & Accessories!

Η εταιρεία προσθέτει στο ίδιο note ότι ήδη αναπτύσσει ειδικές λίστες και λειτουργίες όπως φίλτρα περιεχομένου και αναφορές δημοσίευσης για τα banner και stickers ads στο Facebook Reels σε όλες τις περιοχές όπου είναι διαθέσιμα “για να δώσουν στους διαφημιζόμενους περισσότερο έλεγχο εάν αισθάνονται ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε μέρη που δε θεωρούν κατάλληλα για το προϊόν τους ή την καμπάνια του“.

 

Πηγή: esquire.com.gr