Σε έναν πλέον υλικό κόσμο όπου ένα give away έχει περισσότερες αλληλεπιδράσεις σε σχέση με μια αδέσποτη ψυχή, καθώς και με το μεγάλο πρόβλημα των αδέσποτων ζώων στην Ελλάδα, προήλθε η ιδέα της καμπάνιας #InlfuenceRight. Σκοπός της είναι να αφυπνίσει τον σημερινό κόσμο απομακρύνοντας τον από την υλιστική υπερκατανάλωση και ευαισθητοποιώντας τον για τα αδέσποτα ζώα. Απώτερος στόχος είναι η υιοθεσία από τρυφερούς και φιλόζωους ανθρώπους καθώς και η μείωση του αριθμού των απροστάτευτων ζώων απο το δρόμο.

 

 

 

 

 

 

 

The story behind: Πριν λίγο καιρό βρέθηκαν 6 κουτάβια παρατημένα έξω στο δρόμο και το κρύο με την μανούλα τους. Μια εθελόντρια τα μάζεψε, τα περιποιήθηκε και προσπάθησε να τους βρει ένα ζεστό σπιτάκι αποφασίζοντας να κρατήσει την μανούλα.
Δεδομένου ότι η αναζήτηση μιας οικογένειας για το κάθε κουτάβι είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο έργο στη χώρα μας, μια ομάδα ανθρώπων με ευαισθησίες απέναντι στο φαινόμενο αυτό, ενεργοποιήθηκε δημιουργώντας αυτή τη καμπάνια, με την ελπίδα να διαδοθεί άμεσα και να βρεθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται μια οικογένεια για καθένα απο αυτά τα υπέροχα πλάσματα!
Τα ζωάκια θα δοθούν με συμβόλαιο υιοθεσίας και όλες τις νόμιμες διαδικασίες σε υπεύθυνα και μόνο άτομα.Ειναι δύο μηνών και θα γίνουν μεσαίου μεγέθους. Για πληροφορίες μπείτε στην σελίδα μας στο Instagram “Influence right”.
Τα σκυλάκια στην φωτογράφιση πέρασαν υπέροχα με πολλές αγκαλιές ,φιλιά και την αγαπημένη τους τροφή!

Διαβάστε επίσης  Body Types: Ντύσιμο για το σχήμα του σώματος σου Part 3 - By Katerina Pathiakaki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συμμετείχαν φιλικά και εθελοντικά οι:
Σπύρος Παπασπύρου, Μικελά Παπαδουλακη, Θωμάς Τσάτσας, Σοφία Ζούπα, Μαριάννα Κοκκινομαγουλά, Θεοδοσία Νταμουλάκη, Ελευθερία Αρχοντάκη, Κατερίνα Παθιακάκη και Εύα Μαραγκουδάκη.

Κλείνοντας με ένα κείμενο που έδωσε ζωή και χαρακτήρα στην καμπάνια αυτή από μια φίλη συγγραφέα :

«Αδέσποτες ιδέες για μικρές καθημερινές επαναστάσεις.»
Σε αυτήν την καμπάνια δεν έχει σημασία το χρώμα των μαλλιών ή το ύψος των μοντέλων, η ποσότητα και οι υφές των υλικών. Το μήνυμα των εικόνων στην καμπάνια μας υπερβαίνει την διαχείριση της εικόνας και των συμβόλων κι αφορά την «υιοθέτηση» νέων συνηθειών που μπορούν να μας κάνουν καλύτερη την ζωή. Υποστηρίζοντας μία καλή πράξη, όπως την υιοθεσία ή τη φροντίδα ενός ζώου, εδραιώνουμε μία νέα συνήθεια που τελικά, μας οδηγεί στην διαμόρφωση «ἦθους» (χαρακτήρα). Μέσα από τις εικόνες μας επιχειρούμε να δούμε εμείς πρώτοι και πρώτες την αλλαγή που θέλουμε για τον κόσμο και την κοινωνία.
Σ’ έναν ψηφιακό κόσμο που αποθεώνει «πλαστικά πρότυπα» και αδημονεί για διαγωνισμούς δώρων από «πρόσωπα επιρροής» (influencers), ας καθιερώσουμε νέες συνήθειες όπως η κριτική ανάγνωση, η συγκέντρωση και η προσοχή στο μήνυμα. Το δικό μας μήνυμα εκφράζει την ανάγκη καθιέρωσης μίας σύγχρονης κουλτούρας επιρροής που στηρίζεται στην ενσυναίσθηση, στην αλήθεια και στο δημιουργικό διάλογο. Αν βρίσκετε κάτι όμορφο, απλό και ειλικρινές στο μικρό μας διαδικτυακό «οικοσύστημα» κι επιθυμείτε να μεγεθύνετε την επιρροή του μηνύματος μας, αρκεί να αναζητήσετε κι εσείς μία νέα συνήθεια που θα έχει θετικό αντίκτυπο στην δική σας ζωή και στων άλλων. Και να εξασκηθείτε συστηματικά σε αυτή. Και κάπως έτσι, η αυριανή μέρα θα ανατέλλει, όχι μόνο με καλύτερη «διάθεση» αλλά και με περισσότερο φως.
Αικατερίνη Σχοινοπλοκάκη, 21-02-2022

Διαβάστε επίσης  Επτά πράγματα που κάνουν όσοι δεν αρρωσταίνουν ποτέ

Μέσω της ομάδας A.M.O.S (active members of society) για την καμπάνια #InfluenceRight ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν έστω και με μια απλή κοινοποίηση.

𝐻𝑒𝑙𝑝𝑖𝑛𝑔 𝒉𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑎𝑛 𝑝𝑟𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑝𝑠
𝑀𝑜𝑡𝒉𝑒𝑟 𝑇𝑒𝑟𝑒𝑠𝑎