Τα ταξίδια αποτελούν ένα από τα πέντε πιο δημοφιλή θέματα στο tik tok. Ως εκ τούτου οι εταιρείες άρχισαν να εκμεταλλεύονται αυτήν την ευκαιρία μέσω του τουριστικού μάρκετινγκ.

 

Το TikTok έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως. Η πλατφόρμα επιτρέπει στις εταιρείες να επικοινωνούν διαφορετικά με το κοινό-στόχο τους.

Τα ταξίδια αποτελούν ένα από τα πέντε πιο δημοφιλή θέματα στο tik tok. Ως εκ τούτου οι εταιρείες άρχισαν να εκμεταλλεύονται αυτήν την ευκαιρία μέσω του τουριστικού μάρκετινγκ.

Στην Ευρώπη, 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή που είναι αφιερωμένη στη δημοσίευση μικρού μήκους βίντεο, συνοδευόμενα από τρέχουσα μουσική.

«Μην κάνετε διαφημίσεις, φτιάξτε TikToks», λέει η νέα καμπάνια που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο από το TikTok For Business.

Σύμφωνα με μελέτη από την Walnut Unlimited, το 77% των χρηστών της πλατφόρμας λένε ότι εμπνεύστηκαν να πάνε σε έναν προορισμό ή να αγοράσουν ένα προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια λόγω περιεχομένου που είδαν στο TikTok.

Διαβάστε επίσης  8 Χρόνια Me Piazza Birthday Party!

Το 49% από αυτούς έχουν κάνει κράτηση για ταξίδι ή έχουν αγοράσει ένα προϊόν.

 

Οι ιδιαιτερότητες του TikTok

Το κοινωνικό δίκτυο διαφέρει από άλλα δίκτυα, ιδίως από τη μορφή του που ποικίλλει. Αυτά είναι σύντομα βίντεο διάρκειας από 15 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό.

Ο αλγόριθμος της πλατφόρμας επιλέγει δημοφιλή βίντεο για κάθε χρήστη που μπορεί να τον ενδιαφέρουν, με βάση τα ενδιαφέροντά του. Όπως και το Instagram, είναι δυνατό να ακολουθείτε και να σας ακολουθούν.

 

Χρήση του TikTok για τουριστικό μάρκετινγκ

Υπάρχουν τρεις τρόποι χρήσης του TikTok για ταξιδιωτικές επιχειρήσεις:

 

  • Δημιουργία καναλιού για συγκεκριμένη εταιρεία και ανέβασμα σχετικών βίντεο για τη συγκεκριμένη επιχείρηση.
  • Χρήση influencers για να ανοίξετε το περιεχόμενο της εταιρείας σε ένα ευρύτερο κοινό, χωρίς απαραίτητα να έχετε λογαριασμό TikTok.
  • Πληρωμή για διαφήμιση χρησιμοποιώντας τις επιλογές μάρκετινγκ TikTok.

 

Η δημιουργικότητα γίνεται κερδοφόρα

Η εφαρμογή TikTok επιτρέπει στους χρήστες να έχουν ευρεία προβολή δωρεάν, χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιούν μεγάλο προϋπολογισμό. Ο αλγόριθμος επιβραβεύει τη δημιουργικότητα και την αξία περιεχομένου, παρά τον αριθμό των συνδρομητών ή τα οικονομικά μέσα της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης  Bras de Frères: Η live διασκέδαση στα καλύτερά της! (10/4 - 23/4)

Ένα μόνο βίντεο μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις μεγάλων εταιρειών και τη συμπεριφορά χιλιάδων ακολούθων, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ. Στο TikTok, οι αναρτήσεις είναι δημόσιες και μπορούν να γυρίσουν τον κόσμο σε λίγες ώρες.

 

Το TikTok επιτρέπει την προσέγγιση νέων πελατών

Οι ηλικίες 15-24 ετών αντιπροσωπεύουν το 42% των χρηστών. Αυτοί οι πελάτες φαίνεται να αποτελούν ενδιαφέρον στόχο για τα ταξιδιωτικά γραφεία και τις εταιρείες τουριστικού μάρκετινγκ, καθώς είναι μελλοντικοί καταναλωτές διακοπών με δίψα για απόδραση.

Ωστόσο, το ηλικιακό εύρος του κοινωνικού δικτύου θα εξελίσσεται συνεχώς.

Το 2020, υπήρχε ήδη το 65% των χρηστών άνω των 25 ετών εγγεγραμμένοι σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινωνικό δίκτυο προσελκύει πολλούς ταξιδιώτες που αναζητούν νέους προορισμούς για να ταξιδέψουν.

 

Πηγή: tourismtoday.gr