Η Σοφία Χατζηπαντέλη θα βρίσκεται στην κριτική επιτροπή του GNTM ως special guest κριτής – Ποια είναι η ελληνοκύπρια που έστρεψε τα διεθνή φώτα της δημοσιότητας πάνω της χάρη στα φρύδια της; – Οι πρώτες δηλώσεις της για το show

 

Το GNTM επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων και πολλές αλλαγές. Η επιστροφή της Βίκυς Καγιά στην κριτική επιτροπή του show είναι γεγονός, ενώ όπως έχει ανακοινωθεί, δίπλα της θα βρίσκεται ο Γιώργος Καράβας και ο Τάσος Σοφρωνίου. Ωστόσο, στο δημοφιλές ριάλιτι μόδας του Star θα υπάρξει και μία special guest κριτής. Ο λόγος για την Σοφία Χατζηπαντέλη. Το μοντέλο κυπριακής καταγωγής με τα χαρακτηριστικά φρύδια, θα είναι special guest κριτής και θα βρίσκεται στην κριτική επιτροπή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία των οντισιόν.

 

 

Η Σοφία Χατζηπαντελή, το εκκεντρικό μοντέλο με τα χαρακτηριστικά έντονα φρύδια, έκανε τις πρώτες της δηλώσεις στην κάμερα του Star. Αρχικά είπε: «Σας ευχαριστώ πολύ που με έχετε εδώ. Νιώθω τόσο τιμή που είμαι σε αυτή τη θέση με την Βίκυ, τον Γιώργο και τον Τάσο. Όλοι μαζί θα επιλέξουμε το μελλοντικό είδωλο! Όλοι τους, ο καθένας με τον τρόπο του, έχουν αλλάξει τη μόδα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το ίδιο έχω κάνει κι εγώ και θα βρούμε το επόμενο άτομο που θα το κάνει». Και συνέχισε λέγοντας για το πρώτο γύρισμα: «Σήμερα ήταν συναρπαστικά και μ’ άρεσε όλος ο ενθουσιασμός που είχαν όλοι στο έπακρο. Εμοιαζαν λίγο αγχωμένοι το ίδιο ήμουν κι εγώ, αλλά πιστεύω ότι θα γίνεται όλο και καλύτερο, είναι τόσοι υπέροχοι άνθρωποι και ανυπομονώ να γνωρίσω τους υπόλοιπους».

Διαβάστε επίσης  Issue 791

Όσον αφορά το τι ψάχνει, είπε: «Θέλω να δω κάποιον που να μην τον ξεχάσω βγαίνοντας από το δωμάτιο. Αυτό αναζητώ! Κάποιον με τον οποίο μπορεί ο κόσμος να ταυτιστεί. Το θέμα δεν είναι να είσαι όμορφος, ψηλός και πολύ αδύνατος σαν μοντέλο. Το θέμα είναι να είσαι κάτι που όταν το δει κάποιος σε ένα περιοδικό και να πει “μπορώ να γίνω έτσι, νιώθω πως με αντιπροσωπεύουν”. Θέλουμε περισσότερη αντιπροσώπευση, θέλουμε να δείξουμε ότι οι γυναίκες υπάρχουν στη βιομηχανία της μόδας και είναι πολύ δυνατές. Δεν μας περιορίζει το μέγεθος, η φυλή, το χρώμα ή το φύλο μας, τίποτα απ’ όλα αυτά».

«Δεν το κάνω όλο αυτό για να πείσω τον κόσμο να συμπαθήσει τα φρύδια μου. Περισσότερο το κάνω για να δείξω ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να συνεχίσει τη ζωή του έχοντας μια προτίμηση. Προσωπικά, πιστεύω ότι φαίνομαι πιο ωραία έτσι. Υπάρχουν άνθρωποι που διαφωνούν, αλλά είμαι απόλυτα κουλ με αυτό», δήλωνε η Χατζηπαντέλη σε ένα άρθρο-αφιέρωμα που έκανε για εκείνη το αμερικανικό Harper’s Bazaar.

Διαβάστε επίσης  Χαΐνηδες live @ Bras de frères (14/4)

 

 

Ποια είναι η Σοφία Χατζηπαντέλη

Η Σοφία Χατζηπαντέλη σπουδάζει μάρκετινγκ και είναι διεθνούς φήμης μοντέλο. Η ίδια ξεκίνησε το #UnibrowMovement, ένα κίνημα υπέρ της τριχοφυίας, το οποίο έχουν αγκαλιάσει αρκετές διάσημες προσωπικότητες όπως η Πάρις Τζάκσον, ενώ έγινε και πρώτο θέμα στο BBC, όπου μιλούσε για τη διαφορετικότητά της και να ξεχωρίσει μέσα από αυτή. Μέσα από τις δηλώσεις στο αμερικανικό Harpersbazaar, η Σοφία Χατηπαντελή εξηγεί γιατί το λάβαρό της είναι τα εντυπωσιακά πυκνά της φρύδια, τα οποία τα κληρονόμησε από τη μητέρα της.

 

 

Η Σοφία είναι φυσική ξανθιά, ενώ όπως παραδέχτηκε, το Youtube στάθηκε αφορμή για να πειραματιστεί με τα φρύδια της. «Μία μέρα, θυμάμαι, είχα δει ένα βίντεο στο Youtube όπου κάποια κοπέλα χρωμάτιζε τα φρύδια της. Προσπάθησα να κάνω το ίδιο, αλλά κάτι πήγε στραβά και κατά λάθος μου προέκυψαν μαύρα. Ο αδερφός μου μού είπε ότι του άρεσε το αποτέλεσμα, οπότε τα κράτησα» έχει δηλώσει σε άλλη συνέντευξή της η Σοφία Χατζηπαντέλη.

Διαβάστε επίσης  Street Food Festival News: Coca Cola supports Street Food Festival Crete

 

Σοφία Χατζηπαντέλη: Εχω ενωμένα φρύδια από επιλογή

 

«Βάφομαι γιατί είναι διασκεδαστικό. Έχω ενωμένα φρύδια από επιλογή. Είναι ο τρόπος που μου αρέσει να είμαι. Μην προσπαθείς να με βάλεις μέσα σε μια φούσκα. Το ότι μπορώ και “αγκαλιάζω” ένα σημείο του σώματός μου δε σημαίνει ότι δε θέλω να βελτιώσω αλλά σημεία του εαυτού μου», γράφει στη λεζάντα της παραπάνω φωτογραφίας.

Να σημειωθεί ότι έχει εμφανιστεί σε περισσότερα από 50 περιοδικά παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Vogue, Elle, Harpers Bazaar, New York Times και Vanity Fair, ενώ έχει δουλέψει για μεγάλες επωνυμίες μόδας, μεταξύ εκείνων η Chanel και η Fenty Beauty.

 

Πηγή: reader.gr