Το Netflix απέλυσε 300 ακόμα υπαλλήλους μετά την απώλεια εκατοντάδων χιλιάδων συνδρομητών από τις αρχές του έτους.

 

Το Netflix απέλυσε 300 ακόμη υπαλλήλους σε ένα δεύτερο γύρο περικοπών την Πέμπτη και επιβεβαίωσε τα σχέδια να προσφέρει μια φθηνότερη συνδρομητική υπηρεσία η οποία θα περιέχει διαφημίσεις, εν μέσω οικονομικών προβλημάτων, αφού ο κολοσσός του streaming έχασε εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

 

Δύσκολη μετάβαση

Εκπρόσωπος της Netflix δήλωσε στο Forbes ότι η εταιρεία απέλυσε τους υπαλλήλους ώστε το κόστος της να προσαρμόζεται καλύτερα σε μια “πιο αργή αύξηση των εσόδων”, προσθέτοντας ότι η Netflix “εργάζεται σκληρά για να υποστηρίξει” τους υπαλλήλους σε αυτή τη “δύσκολη μετάβαση”.

Οι περικοπές, που σύμφωνα με το Variety αφορούσαν πολλά τμήματα, έρχονται μετά την απόλυση 150 υπαλλήλων από το προσωπικό των 11.000 ατόμων του Netflix τον Μάιο, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμα ότι θα προχωρήσει σε νέες απολύσεις μελλοντικά.

Διαβάστε επίσης  Ntourountous Bakery: Ξεκινήστε τη μέρα σας σωστά!

 

 

Νωρίτερα την Πέμπτη, ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix Ted Sarandos επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία θα αρχίσει να προσφέρει μια φθηνότερη, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις συνδρομητική υπηρεσία για να προσελκύσει περισσότερους χρήστες.

Το Netflix “αποξένωσε ένα μεγάλο τμήμα πελατών“, δήλωσε ο Sarandos στο φεστιβάλ διαφήμισης Cannes Lions, προσθέτοντας ότι η εταιρεία παρέχει μια επιλογή για ανθρώπους που λένε: “Θέλω μια χαμηλότερη τιμή και θα βλέπω διαφημίσεις“.

 

Τι πήγε λάθος

Η τιμή της μετοχής της Netflix έχει υποχωρήσει κατά 70% από την αρχή του έτους.

Το Netflix ανακοίνωσε τον Απρίλιο απώλεια 200.000 συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, αφού αρχικά είχε δηλώσει ότι ανέμενε να προσθέσει 2,7 εκατομμύρια χρήστες, σηματοδοτώντας την πρώτη του απώλεια σε χρήστες εδώ και πάνω από μια δεκαετία.

Η εταιρεία προέβλεψε ότι μπορεί να χάσει άλλα 2 εκατομμύρια συνδρομητές αυτό το τρίμηνο. Οι απώλειες ήρθαν καθώς το Netflix έπρεπε να ανταγωνιστεί μια σειρά από νεότερες υπηρεσίες streaming, όπως η Disney+, η HBO Max και η Paramount.

Διαβάστε επίσης  Βραδιά εγκαινίων για το iReady Service & Accessories!

Το Disney+ ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα προσθέσει μια συνδρομητική επιλογή με υποστήριξη διαφημίσεων αργότερα μέσα στο έτος, ενώ το HBO Max άρχισε να προσφέρει το φθηνότερο πρόγραμμα πέρυσι, και ένας άλλος μεγάλος ανταγωνιστής, το Hulu, διαθέτει επίσης μια επιλογή με υποστήριξη διαφημίσεων.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix Reed Hastings έχει εκφράσει εδώ και καιρό την αντίθεσή του στα συνδρομητικά πακέτα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, αλλά εν μέσω των απωλειών συνδρομητών του Netflix τον Απρίλιο, ο Hastings δήλωσε ότι παρόλο που στο παρελθόν ήταν “κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης“, ήταν “μεγαλύτερος οπαδός της επιλογής των καταναλωτών.

Η εταιρεία έριξε το φταίξιμο της επιβράδυνσης της ανάπτυξης νέων χρηστών εν μέρει στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, εκτιμώντας ότι 100 εκατ. νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης, συμπεριλαμβανομένων 30 εκατ. στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

 

Πηγή: esquire.com.gr