O CEO της εταιρείας το επιβεβαίωσε στο πλαίσιο του φεστιβάλ των Καννών.

 

Ο Τεντ Σαράντος του Netflix επιβεβαίωσε τα πλάνα της εταιρείας του για διάθεση ενός φθηνότερου πακέτου συνδρομής με διαλείμματα για διαφημίσεις, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στο φεστιβάλ των Καννών.

Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, ο CEO της εταιρείας δήλωσε πως «έχουμε αφήσει στην άκρη μια μεγάλη μερίδα κοινού που λέει πως το Netflix είναι αρκετά ακριβό για εκείνους και πως δεν τους ενδιαφέρει αν έχει και διαφημίσεις. Οπότε προσθέτουμε ένα νέο πακέτο συνδρομής για όσους δεν ενοχλούνται να έχει η θέασή τους διαλείμματα με διαφημιστικά μηνύματα».

Η πρώτη αναφορά στο εν λόγω πακέτο έγινε μέσα από εκτενές δημοσίευμα των New York Times πριν από περίπου ένα μήνα, αλλά έκτοτε δεν υπήρξε ποτέ επίσημη τοποθέτηση για το ζήτημα.

Το νέο πακέτο αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η χασούρα που ήδη καταγράφεται στην εγκατεστημένη βάση και μεταφράζεται σε απώλειες για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης  Street Food Festival News: Ο Νίκος Μαυρής για πρώτη φορά στο Ηράκλειο

Στην παρούσα φάση το Netflix έχει περί τα 222 εκατομμύρια συνδρομητές, αλλά οι αναλυτές εκτιμούν πως η φθίνουσα πορεία του θα συνεχιστεί και για το νέο τρίμηνο.

Μένει να δούμε πως θα «σερβίρονται» οι διαφημίσεις και σε συνεργασία με ποια εταιρεία, αλλά και ποιο θα είναι αυτό το χαμηλότερο αντίτιμο.

 

Πηγή: gazzetta.gr/plus