Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming πλησιάζει όλο και περισσότερο στα πρότυπα της συμβατικής τηλεόρασης

 

Την προηγούμενη Πέμπτη, ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε επίσημα ένα συνδρομητικό πρόγραμμα με χαμηλότερες τιμές και διαφημίσεις. Το πρόγραμμα, που ονομάζεται Basic with Ads, θα κοστίζει 7 δολάρια το μήνα και θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο. Παρακάτω η ανακοίνωση του Netflix:

Το Basic with Ads θα κοστίζει μόλις 6,99 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ και θα ξεκινήσει στις 3 Νοεμβρίου στις 9 π.μ. PT. Το Basic with Ads θα είναι διαθέσιμο στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Τα τρέχοντα προγράμματα και μέλη δεν θα επηρεαστούν.

 

 

Διαβάστε επίσης  Ntourountous Bakery: Pancakes σε άλλη διάσταση!

Το πακέτο με τις διαφημίσεις ήταν αναμενόμενο ότι δε θα αργούσε να έρθει για το Netflix. Η αλήθεια είναι ότι το περιμέναμε νωρίτερα και το πιο πιθανό είναι αντίστοιχα πακέτα να εμφανιστούν σύντομα. Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Netflix αναζητά τρόπους για να στοχεύσει σε νέους πελάτες και να κάνει πιο φθηνό το προΐόν του, διατηρώντας τα κέρδη. Μόνο το 2022, χασε ένα εκατομμύριο συνδρομητές. Η αύξηση των τιμών των συνδρομών του και το μπλοκάρισμα της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης ώθησε πολλούς συνδρομητές προς το δρόμο της εξόδου.

Επιπλέον, το τοπίο του streaming είναι πλέον απίστευτα ανταγωνιστικό, με βαριά ονόματα όπως τα Prime Video, Disney+, HBO Max και Hulu να προσφέρουν ποικίλες επιλογές streaming και φθηνότερες ή παρόμοιες τιμές συνδρομής. Το Netflix υπήρξε το τελευταίο προπύργιο του streaming χωρίς διαφημίσεις, αλλά είναι σαφές ότι το συνδρομητικό του μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Θα δώσουν νέα πνοή στην υπηρεσία streaming τα έσοδα από τις διαφημίσεις ή μήπως αυτό είναι το ύστατο καμπανάκι για τη χρυσή εποχή του streaming;

Διαβάστε επίσης  Χαΐνηδες live @ Bras de frères (14/4)

Όταν παίκτες όπως το Netflix εμφανίστηκαν στο προσκήνιο, ο ισχυρισμός του Χόλιγουντ και των μεγάλων καναλιών διεθνώς ήταν ότι τέτοιες πλατφόρμες έρχονται για αλλάξουν τον κινηματογράφο και την τηλεόραση για πάντα. Πράγματι, ήταν επαναστατικό αυτό που πέτυχε το Netflix, όμως όπως φαίνεται η τηλεόραση επιστρέφει σιγά σιγά στις ρίζες της. Και αυτές δεν είναι άλλες από τη διαφήμιση.

 

Η νέα τηλεόραση είναι… η τηλεόραση

Το streaming όλα αυτά τα χρόνια άνθισε. Στη συνέχεια, καθώς ο ανταγωνισμός αυξανόταν και οι θεατές άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι ξόδευαν σχεδόν τα ίδια χρήματα για συνδρομές streaming με αυτά που πλήρωναν για την καλωδιακή τηλεόραση, αναζήτησαν νέες, πιο προσιτές επιλογές. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό ήταν να επιδοτούνται οι προσφορές τους από τους διαφημιστές.

Τον τελευταίο χρόνο, καθώς η τιμή της μετοχής και ο αριθμός των συνδρομητών του Netflix έχουν συρρικνωθεί, η πλατφόρμα ανέπτυξε ένα μοντέλο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, επιδιώκοντας χρήστες και έσοδα. Τον περασμένο Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings προέβλεψε την κατάρρευση της συμβατικής τηλεόρασης στα “επόμενα πέντε έως 10 χρόνια”. Αυτό που δεν είπε ήταν ότι το Netflix και οι άλλοι πάροχοι streaming θα αναδυθούν στη θέση της.

Διαβάστε επίσης  New entry Tried & Tested: Strapatsada at The Jar cafe

Οι ομοιότητες είναι πολλές, αν και στις πλατφόρμες streaming οι διαφημίσεις είναι σίγουρα λιγότερες από ό,τι στη συμβατική τηλεόραση. Ο Hastings, από ό,τι φαίνεται μάλλον έπεσε μέσα, απλώς η αντικατάστασή της από ένα Netflix με διαφημίσεις δε δείχνει να διαφέρει ιδιαίτερα από το παραδοσιακό μοντέλο.

 

Πηγή: esquire.com.gr