«Κύμα» αντιδράσεων για το «στοπ» στους δανεικούς κωδικούς – «Ξέθαψαν» ανάρτηση του 2017 στο Twitter

 

 

Η απόφαση του Netflix να προχωρήσει στην απαγόρευση διαμοιρασμού των λογαριασμών δημιούργησε «παλίρροια» στα social media με τους συνδρομητές να αντιδρούν έντονα.

Οι δοκιμές για την εφαρμογή του νέου συστήματος έχουν ήδη αρχίσει και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή σε όλη την πλατφόρμα από το τέλος Μαρτίου, σύμφωνα με τη Daily Mail.

Με μία μικρή αναδρομή στο παρελθόν, οι συνδρομητές της πλατφόρμας επανέφεραν στο προσκήνιο ένα tweet της πλατφόρμας που «καίει» την παραπάνω απόφαση.

Στο επίμαχο tweet του 2017, το Netflix έγραφε: «Αγάπη είναι να μοιράζεσαι έναν κωδικό», αναγνωρίζοντας έτσι με χιουμοριστικό τρόπο το γεγονός πως οι χρήστες μοιράζονται τους λογαριασμούς μεταξύ τους.

 

 

Από το ένα προφίλ στο άλλο οι χρήστες του Twitter διέδωσαν την ανάρτηση και κατηγόρησαν το Netflix για υποκρισία.

Διαβάστε επίσης  Issue 791

 

Δείτε μερικά tweets

 

Η απόφαση για απαγόρευση διαμοιρασμού κωδικών

Σε επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία ανέφερε ότι το μοίρασμα των κωδικών έχει λάβει διαστάσεις αλλά θα τερματιστεί. Είναι μια πρακτική, προσθέτει το Netflix, που «υπονομεύει την ικανότητά μας να επενδύουμε στην εταιρεία και να τη βελτιώνουμε».

Οι όροι χρήσης περιορίζουν τη χρήση ενός λογαριασμού μέσα στο νοικοκυριό (μέχρι πέντε άτομα), αναγνωρίζει όμως η εταιρεία ότι η χρήση γίνεται σε μεγαλύτερο κύκλο. Το μοίρασμα έφτασε να αφορά πάνω από 100 εκατομμύρια συνδρομητές. Αυτοί πάντως θα είναι σε θέση να μεταφέρουν τα προφίλ τους (άρα και όλες τις προτιμήσεις τους) σε νέους λογαριασμούς.

Διαβάστε επίσης  AlmyVita: Η πολυτέλεια που σας αξίζει..τώρα δίπλα σας!

 

 

Το Netflix προβλέπει ακόμη ότι ένα μέρος των συνδρομητών θα ακυρώσουν τη συνδρομή τους, αλλά τελικά η χρήση θα αυξηθεί γιατί όσοι «δανείζονται» τους λογαριασμούς άλλων θα ανοίξουν και δικό τους.

Για την χρονιά που πέρασε, το Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρησυών, αλλά υπαρκτή.

Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.

Εν τω μεταξύ, προσθέτει η Daily Mail, το Netflix σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.

Διαβάστε επίσης  Γυναίκα & Άθληση: Όσα πρέπει να γνωρίζεις από τον Μανώλη Λουπασάκη

 

Πηγή: protothema.gr