Είναι αλήθεια ότι λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου, οι επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης, η μία μετά την άλλη κατεβάζουν ρολά, έστω και προσωρινά, με αποτέλεσμα να θυμίζουμε έρημη πόλη, μόλις βραδιάσει.

 

 

Η ακρίβεια αλλά και οι περιορισμένες αφορμές για έξοδο, μιας και οι Απόκριες δεν είναι το φόρτε μας, ωθούν τις επιχειρήσεις να κλείσουν για ένα χρονικό διάστημα, αναμένοντας την καλοκαιρινή περίοδο για να επαναλειτουργήσουν. Τα λειτουργικά έξοδα των επιχειρήσεων είναι πολύ μικρότερα αν κατεβάσουν ρολά, μιας και ο τζίρος αυτή την εποχή δύσκολα καλύπτει τα απαραίτητα.

 

 

Το ερώτημα φυσικά είναι αν θα μπορούσε να γίνει κάτι διαφορετικά, ώστε να μην παρουσιάζεται αυτή η εικόνα στην πόλη. Ο χειμερινός τουρισμός πήγε περίπατο για ακόμα μία χρονιά, μιας και low cost πτήσεις είναι πολύ περιορισμένες και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, δεν είμαστε ο ιδανικότερος προορισμός διακοπών αυτή τη περίοδο.

Μια οργανωμένη καμπάνια στην οποία θα συνεργάζονταν τοπικοί φορείς, ξενοδοχεία πόλεως, επιχειρήσεις εστίασης και διασκέδασης, αλλά και αεροπορικές ή και ναυτιλιακές εταιρίες με δράσεις και προσφορές, ακόμα και για Σαββατοκύριακα, ίσως να ήταν μια ωφέλιμη λύση.

Διαβάστε επίσης  New entry Tried & Tested: Strapatsada at The Jar cafe

Αλλιώς ας παραδοθούμε στην χειμερινή μας μοναξιά και να συνεχίσουμε να κλαιγόμαστε για την κατάσταση που επικρατεί

 

Γράφει για την Chillin Press ο Ανδρέας Γαρυφαλής
For more articles: https://www.chilloutnews.gr/category/%ce%ac%cf%81%ce%b8%cf%81%ce%b1/