Η σειρά έχει κερδίσει τους θεατές και ενώ ετοιμάζεται και για το εξωτερικό, έχει αποκαλυφθεί πως η δεύτερη σεζόν του Maestro θα κυκλοφορήσει πρώτα στο Netflix και αργότερα στο Mega, σε αντίθεση με την πρώτη λόγω της συμφωνίας των δύο πλευρών

 

Η σειρά Maestro, ανήκει λίγο καιρό τώρα και επίσημα στο Netflix, το οποίο πήρε τα παγκόσμια δικαιώματα για τη τηλεοπτική προσπάθεια του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και πρόκειται για την πρώτη ελληνική στην πλατφόρμα. Η σειρά έχει κερδίσει τους θεατές και ενώ ετοιμάζεται και για το εξωτερικό, έχει αποκαλυφθεί πως η δεύτερη σεζόν του Maestro θα κυκλοφορήσει πρώτα στο Netflix και αργότερα στο Mega, σε αντίθεση με την πρώτη λόγω της συμφωνίας των δύο πλευρών. Mάλιστα τα γυρίσματα θα γίνουν σε Αθήνα και Παξούς μέσα στον Απρίλιο.

O Χριστόφορος Παπακαλιάτης μίλησε για την ανυπομονησία που είχαν, ώστε να μπει η σειρά στο Netflix και να δημιουργήσουν μια παραγωγή που θα είναι στα standards της πλατφόρμας. Μάλιστα ανέφερε πως από το Netflix τους απάντησαν πως η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που στέλνει κάτι τόσο άμεσα και προσεγμένα, τηρώντας τους χρόνους προθεσμίας: «Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος γιατί μου είπαν οι άνθρωποι του Netflix ότι η χώρα μας έχει παραδώσει στους χρόνους της, πρώτη φορά, σωστά πράγματα».

Διαβάστε επίσης  Street Food Festival Crete: Συμμετοχές από παντού!

Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα σε κοινό σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στις αρχές του 2023. Ο τίτλος της είναι διαφορετικός στην πλατφόρμα και λέγεται «Maestro in Blue», μιας και δεν θέλουν να υπάρξει μπέρδεμα με την αντίστοιχη ταινία (Maestro κι αυτή) του Bradley Cooper.

Από κει και πέρα, όπως αποκάλυψε ο Νίκος Μαστοράκης: «Η Netflix πλήρωσε ένα εκατομμύριο δολάρια το επεισόδιο, ας προσέξουν κι άλλοι τις “αξίες” της δουλειάς του Παπακαλιατη». Δήλωσε αναλυτικά στην σελίδα του στο Facebook:

 

«Η διατρηση του τείχους Netflix απο τον Παπακαλιατη και το “Μaestro” του ειναι χαρμοσυνο γεγονος για την αδικαιολογητα εσωστρεφη ελληνικη τηλεοπτικη παραγωγη. Απο το 1975, οταν εκανα το πρωτο ελληνικο horror (και σημερα cult film) Island of Death, φωναζω στους Ελληνες σεναριστες, σκηνοθετες, παραγωγους να εγκαταλειψουν τα τοπικιστικα θεματα και τις ταινιες δηθεν τεχνης (ξοδευτηκαν πολλα εκατομμυρια απο το “Κεντρο” για φιλμ ανικανων σκηνοθετων που τα ειδαν μονο οι κοντινοι συγγενεις τους) και να σκεφτουν την διεθνη αγορα. Τωρα που η Netflix πληρωσε ενα εκατομμυριο δολλαρια το καθε επεισοδιο (αυτα που στοιχισαν στο Mega μολις 250,000 ευρω το καθενα) ας προσεξουν κι αλλοι τις “αξιες” της δουλειας του Παπακαλιατη που εκαναν δυνατη μια τετοια πωληση: Διεθνως κατανοητο θεμα, εξοχη αξια παραγωγης, διεθνους επιπεδου φωτογραφια, εκτακτη επιλογη location, καλα επιλεγμενα προσωπα και διαλογοι/ερμηνειες που ευκολα ντουμπλαρονται στα αγγλικα, ενα φορματ procedural κατανοητο στους θεατες. Οσο αλλες σειρες (Μελισσες, Σασμος κλπ.) ειχαν καποιες τεχνικες κυριως αρετες, δεν ηταν παρα καλα φτιαγμενες σαπουνοπερες (σε αντιθεση με το μεγαλο μερος φτηνιαρικων καθημερινων) και σε πολυ τοπικα θεματα. Ο Παπακαλιατης εκανε φινετσατη κοσμοπολιτικη δουλεια, σιγουρα ομως στοχευοντας στις διεθνεις πωλησεις. Και για μια πλατφορμα με πολυ σκουπιδαριό, η δουλεια αυτη… πολυ τους παει.

Ελπιζω τη φορμουλα να την ακολουθησουν κι αλλοι γιατι ειναι πια καιρος η Ελλαδα, απο “υπηρετρια” ξενων ασημαντων, αθλιων παραγωγων που τις… συν-χρηματοδοτουμε κιολας, να γινει παραγωγικη δυναμη. Εχουμε τους καλους τεχνικους, εχουμε αρκετους καλους ηθοποιους, λιγο οραμα μας λειπει ωστε συντομα να γιορταζουμε τη 10η σειρα που θα παιζεται παγκοσμιως απο Netflix, Apple, Amazon, HBO Max. Tα νουμερα δικαιολογουν τις ελπιδες μου: Το Maestro ειχε κοστος 250,000 το επεισοδιο, απο τα οποια τις 100,000 τις πηρε πισω το Μega απο τον ΕΚΟΜΕ. Αρα, το κερδος απο την πωληση ηταν 850,000 δολλαρια για καθε επεισοδιο. Το τυρακι για τα κοντοφθαλμα καναλια να αφησουν τον “πολτο” και να φτιαξουν “φιλετο”».

Διαβάστε επίσης  AlmyVita: Η πολυτέλεια που σας αξίζει..τώρα δίπλα σας!

 

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης δήλωσε: «Κρατάω το “Maestro” πολύ κοντά στην καρδιά μου και νιώθω βαθιά τιμή και χαρά που αυτή η ιστορία θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο μέσω του Netflix. Ανυπομονώ για αυτό το ταξίδι».

Η σειρά «Maestro» του Mega αρχικά είχε τον τίτλο “Ο Δάσκαλος” και ο σκηνοθέτης αναφέρθηκε στον λόγο που το τιτλος άλλαξε: «Αυτός ο άνθρωπος εξ αρχής δεν ήταν δάσκαλος. Ένας μουσικός είναι ο οποίος πηγαίνει σε ένα νησί προκειμένου να φτιάξει ένα φεστιβάλ μετά την εποχή του lockdown. Εκεί τον φωνάζουν όλοι δάσκαλο, αλλά δεν είναι. Ο τίτλος θα ήταν διπλός. Για τους ξένους θα ήταν Maestro και για τους Έλληνες Δάσκαλος. Είδαμε όμως πως σε όλη την πορεία του σεναρίου ταιριάζει πιο πολύ ο Maestro».

 

Πηγή: cineramen.gr