Η επιστροφή της Ριάνα μετά από πέντε χρόνια απουσίας από οποιαδήποτε σκηνή ήταν ένα επικών διαστάσεων γεγονός, ακόμη και χωρίς να κάνει την ανακοίνωση για την εγκυμοσύνη της.

 

 

Αλλά αυτό που πολλοί ίσως δεν έχουν συνειδητοποιήσει, ήταν πόσο κερδοφόρα θα ήταν αυτά τα 10-15 λεπτά της εμφάνισής της στο ημίχρονο του Super Bowl για τις πολλές επιχειρήσεις της.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη RİHANNA? (@rihannaofficiall)

 

Η 34χρονη δισεκατομμυριούχος -η οποία τα τελευταία χρόνια έχει εστιάσει την προσοχή της στην αυτοκρατορία προϊόντων ομορφιάς και μόδας, παρά στη μουσική της καριέρα- κατάφερε, ενώ δεν πήρε ούτε δολάριο για την εμφάνισή της στο Super Bowl, να φύγει με ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, χάρη στην έξυπνη προώθηση των brand της, Fenty και Savage x Fenty.

 

Πανούργα η Ριάνα: Πώς προώθησε τα προϊόντα της μέσα από το σόου της

Οι καλλιτέχνες, ως γνωστόν, δεν πληρώνονται για την εμφάνισή τους στο ημίχρονο του Super Bowl, αλλά η πανούργα επιχειρηματίας Ριάνα – η οποία έχει περιουσία που ανέρχεται στα 1,4 δισ. δολάρια– βρήκε έναν τρόπο να εισπράξει χρήματα προωθώντας τα brand της καθ’ όλη τη διάρκεια της 13λεπτης εμφάνισής της.

Διαβάστε επίσης  Issue 789

Η ποπ σταρ όχι μόνο φόρεσε στη σκηνή μια απόχρωση του κραγιόν της Fenty Beauty, το οποίο αργότερα προώθησε η Sephora στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, αλλά έβγαλε στη μέση της παράστασης και ένα από τα Invisimatte Blotting Powders για να διορθώσει -και καλά- το μακιγιάζ της.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sephora (@sephora)

 

Επιπλέον, όλοι οι χορευτές της φορούσαν αντικείμενα από τη σειρά Savage x Fenty, της Ριάνα, με την εταιρεία να στέλνει μετά το πέρας του σόου ένα μήνυμα σε όλους τους συνδρομητές της, ενθαρρύνοντάς τους να αγοράσουν «όλα τα looks εμπνευσμένα από την παράσταση».

Υπενθυμίζεται πως οι εταιρείες πληρώνουν εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους κατά τη διάρκεια του πολυαναμενόμενου αγώνα, καθώς, σύμφωνα με το Forbes, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων μπορεί να κοστίσει από έξι έως επτά εκατομμύρια δολάρια. Η Ριάνα όμως δεν χρειάστηκε να πληρώσει ούτε ένα δολάριο για διαφήμιση!

Διαβάστε επίσης  Όσα πρέπει να ξέρεις για τους υδατάνθρακες από τον Μανώλη Λουπασάκη

 

Ριάνα, μια ιδιοφυής δισεκατομμυριούχος

Είναι εξάλλου γνωστό πως η Ριάνα χρησιμοποιεί την εξυπνάδα, την αποφασιστικότητά της και την ισχυρή εργασιακή της ηθική, φτάνοντας στο σημείο να γίνει μία από τις μεγαλύτερες μουσικούς στον κόσμο, ξεπερνώντας μια δύσκολη παιδική ηλικία.

Υπενθυμίζεται πως η Ριάνα, γεννημένη στα Μπαρμπέιντος, ανακαλύφθηκε το 2003 από τον Αμερικανό παραγωγό δίσκων Έβαν Ρότζερς, ο οποίος έστειλε το ντέμο της στην Def Jam Recordings. Τελικά, το ντέμο έπεσε στα χέρια του προέδρου της δισκογραφικής, του διάσημου Jay-Z, ο οποίος την κάλεσε να παίξει και αμέσως την ερωτεύτηκε. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη RİHANNA? (@rihannaofficiall)

 

Στη συνέχεια, έγινε μία από τις καλλιτέχνιδες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών, έχοντας πουλήσει σήμερα περισσότερους από 250 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως.

Η Ριάνα έγινε επίσημα δισεκατομμυριούχος τον Αύγουστο του 2021, γεγονός που την έκανε την πλουσιότερη γυναίκα μουσικό στον κόσμο και τη δεύτερη πλουσιότερη γυναίκα στο χώρο της ψυχαγωγίας, μετά την Όπρα Γουίνφρεϊ.

Διαβάστε επίσης  Βραδιά εγκαινίων για το iReady Service & Accessories!

 

 

Πηγή: iefimerida.gr