Μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη διενήργησε στο Los Angeles ο κοινωνικός ψυχολόγος Paul Piff. Μελετώντας την οδηγική συμπεριφορά των κατοίκων, προσπάθησε να εντοπίσει κατά πόσον η μάρκα του αυτοκινήτου έχει να κάνει με τις παραβάσεις του ΚΟΚ. Έστησε λοιπόν καραούλι μαζί με τους συνεργάτες του σε μια πολυσύχναστη διάβαση και κατέγραψαν εκατοντάδες αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια αρκετών ημερών, παρακολουθώντας ποιοι παραβίαζαν το STOP και την προτεραιότητα των πεζών. Αυτό που ανακάλυψε ο Piff είναι πως όσο αυξάνεται η αξία του αυτοκινήτου, τόσο αυξάνεται και η τάση του οδηγού να παραβεί το νόμο. Δηλαδή οι οδηγοί των ακριβών αυτοκινήτων σταματούσαν λιγότερες φορές στη διάβαση από ότι οι οδηγοί λιγότερο ακριβών αυτοκινήτων ή φορτηγών. Το συμπέρασμά του είναι ότι όσο πιο πλούσιος είσαι, τόσο πιο αναπτυγμένη είναι η τάση προς αγένεια και κακοτροπία στους γύρω. “Το χρήμα σε κάνει πιο επικεντρωμένο στις δικές σου επιθυμίες, τα δικά σου ενδιαφέροντα, τη δική σου καλοπέραση. Σε απομακρύνει από τον υπόλοιπο κόσμο πνευματικά αλλά και υλιστικά. Δίνεις προτεραιότητα στις δικές σου ανάγκες και στόχους και δεν εναρμονίζεσαι με τους γύρω σου.”
Εάν ο κύριος Piff έρθει μια βόλτα από Ελλάδα μεριά, θα καταπιεί αμάσητο το πτυχίο του και θα αναιρέσει όλες τις κοινωνικές μελέτες που έχει κάνει. Διότι θα δει να περνούν σα να μην υπάρχουν τα κόκκινα φανάρια και τα στοπ ΟΛΕΣ οι κοινωνικές βαθμίδες, από Τσιγκουιτσέντο μέχρι Μερτσέντα κομπρέσορ. Αυτό που θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θα είναι η ίδια μελέτη με έλληνες μοτοσυκλετιστές. Τι συμπεράσματα λέτε να βγάλουν για μας;

Διαβάστε επίσης  Street Food Festival News: Coca Cola supports Street Food Festival Crete

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t