Οι δοκιμές της Meta στο πολύπαθο Instagram συνεχίζονται.

 

Εδώ και μήνες το Instagram βιώνει μια από τις χειρότερες στιγμές της μικρής ιστορίας του, καθώς οι αλλαγές που τέσταρε το προηγούμενο διάστημα, δέχθηκαν σκληρή κριτική από τους χρήστες και ο Adam Mosseri, ο επικεφαλής της πλατφόρμας βρέθηκε απολογούμενος. Μέσα σε αυτό το οπωσδήποτε αρνητικό timing, το Instagram φαίνεται ότι προσθέτει άλλον έναν πονοκέφαλο στους χρήστες με νέες διαφημίσεις στη ροή.

Ήδη βλέπουμε διαφημίσεις κατά την κύλιση των feeds στη σελίδα της εξερεύνησης, αλλά τώρα, το Instagram λέει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να βάλουν διαφημίσεις και στην αρχική σελίδα Explore, η οποία είναι το πλέγμα των φωτογραφιών και των βίντεο στο οποίο προσγειωνόμαστε όταν ανοίγουμε για πρώτη φορά την καρτέλα. Αν νιώθεις περιέργεια για το πώς μπορεί να μοιάζει αυτό, το Instagram έδωσε ένα παράδειγμα που δείχνει μια μεγάλη διαφήμιση να καταλαμβάνει ένα αρκετά μεγάλο μέρος του πλέγματος Explore.

 

 

Διαβάστε επίσης  Βολόσυρος: Στιγμές διασκέδασης που σου μένουν αξέχαστες!

Η διαφήμιση έχει μια ετικέτα “sponsored” μαζί με το όνομα του λογαριασμού και ένα κουμπίμάθετε περισσότερα“, ώστε να μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για διαφήμιση. Ακόμα κι έτσι, φαίνεται άβολο να την έχουμε φάτσα κάρτα με το που συνδεόμαστε.

Κι αν νομίζεις ότι ακόμα κι έτσι τα προφίλ, παραμένουν ασφαλή από διαφημίσεις, καλό είναι να το ξανασκεφτείς. Το Instagram δοκιμάζει διαφημίσεις στη ροή των φωτογραφιών που χαζεύουμε στο προφίλ κάποιου. Η πλατφόρμα λέει ότι θα βάζει διαφημίσεις μόνο σε “μη εφηβικά, δημόσια προφίλ” και ότι αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει σε “επιλεγμένους” δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις.

Εκτός του Instagram, η Meta θέλει να κερδίσει χρήματα από τις διαφημίσεις των Reels που δημοσιεύονται στο Facebook. Η εταιρεία δοκιμάζει διαφημίσεις βίντεοpost-loop“, οι οποίες διαρκούν από τέσσερα έως 10 δευτερόλεπτα και αρχίζουν να παίζουν αφού ένα Reel έχει ελάχιστα παιχθεί. Μάλιστα υποστηρίζει ότι οι χρήστες θα μπορούν να παραλείψουν τη διαφήμιση και μόλις το κάνουν (ή η διαφήμιση τελειώσει), το Reel θα αρχίσει να παίζει ξανά. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει στο YouTube.

Διαβάστε επίσης  Chillin introduces you Woof Barber – Pet Grooming Chania

 

H TikTokποίηση συνεχίζεται

Τα έσοδα του Facebook μειώθηκαν για πρώτη φορά το περασμένο τρίμηνο και η Meta αναμφίβολα αναζητά περισσότερους τρόπους για να βγάλει χρήματα. Η εταιρεία έχει ήδη δείξει ότι είναι διατεθειμένη να κάνει τα πάντα για να προλάβει άλλες πλατφόρμες όπως το TikTok, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι αψηφά τους χρήστες του Instagram και στρέφεται στο βίντεο. Παράλληλα, εργάζεται επίσης σε επί πληρωμή λειτουργίες στο Facebook, το Instagram και το WhatsApp, αν και δεν είναι ακόμη σαφές τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.

 

Πηγή: esquire.com.gr