Πας ωραία και καλά, έχεις πάρει φόρα καλή και στρίβεις τέζα. Πω πω πω, ούτε ο Μάρκεζ στα Moto 2 λέμε. Και ξαφνικά κλείνει απότομα η στροφή και «σε πετάει έξω». “Γαμώτ’ γαμώτ’” που λέει και ο Ζαννό ο Σαμουράι στο JoeBar, τσαρούχωμα στα φρένα και κατευθείαν αντίθετο ρεύμα σε μπαριέρες ή στο χαντάκι. Το συναίσθημα είναι ανατριχιαστικό, ο ιδρώτας κρύος και η τύχη που χρειάζεται πολλή. Να τη πάλι η τύχη – δεν είπαμε ότι ρουλέτα στο δρόμο δεν παίζουμε;
Μην είστε κουτοί. Να οδηγείτε όσο γρήγορα μπορείτε να βλέπετε και να αναλύετε τα δεδομένα. Οι έμπειροι οδηγοί διαβάζουν την κατεύθυνση του δρόμου ανιχνεύοντας τα καλώδια της ΔΕΗ, τους στύλους του ΟΤΕ, πινακίδες, ταμπέλες, την κατεύθυνση των ψηλών δέντρων και ένα σωρό άλλα σημάδια που αποκαλύπτουν την χάραξη του δρόμου ακόμα και αν δεν φαίνεται άμεσα.
Το πιο σοφό από όλα είναι αυτό που έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, δηλαδή το να μη στρίβουμε εάν δε βλέπουμε τι συμβαίνει στην κορυφή και την έξοδο της στροφής. Γύρω γύρω όλοι λοιπόν από την εξωτερική χωρίς κλίση και μόλις δούμε ότι δεν κλείνει η στροφή απότομα (ή δεν έχει λάδια, άμμο, αγροτικό, διαστημόπλοιο) και η έξοδος είναι καθαρή, δίνουμε κλίση και με ομαλά ανοιγόμενο γκάζι τα χώνουμε προοδευτικά.
Εάν η βλακεία έχει γίνει ήδη, τότε η καλύτερη προσέγγιση είναι να εμπιστευθούμε τη μοτοσυκλέτα και να τη γείρουμε περισσότερο. Οι μοτοσυκλέτες είναι συνήθως πιο ικανές από εμάς και πρέπει απλώς να τις εμπιστευτούμε. Κοιτάξτε εκεί που θέλετε να πάτε γιατί αλλιώς θα πάτε εκεί που κοιτάτε. Νόμος απαράβατος.

Διαβάστε επίσης  Γυναίκα & Άθληση: Όσα πρέπει να γνωρίζεις από τον Μανώλη Λουπασάκη

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t