Το ευχάριστο είναι ότι έχουμε ακόμα καλοκαίρι στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας. Όμως ήρθαν οι πρώτες βροχές (και ήταν και καλές μάλιστα) και αν δεν δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην προσοχή που απαιτείται, θα φάτε κάτι βρόντους που δεν θα ξέρετε από πού σας ήρθαν.
Για να καταλάβετε την σοβαρότητα της κατάστασης να σας πω μόνο ότι την προηγούμενη φορά που έβρεξε, πριν από μία βδομάδα, έβαζα βενζίνη σε πρατήριο που βρίσκεται σε κεντρική πολυσύχναστη διασταύρωση της πόλης. Η άσφαλτος είναι που είναι σαν σαπούνι στεγνή, τότε ήταν ακόμα χειρότερη, με αφρούς τύπου φρέντου καπουτσίνου (χωρίς κανέλα) στην επιφάνεια πάνω από το νερό. Λάδια, σκόνες, πετρέλαια, φουλ μενού. Έστριψαν τρία μηχανάκια σε λίγα λεπτά, από τα οποία έπεσαν τα δύο χωρίς να καταλάβουν γιατί, ενώ ο τρίτος έριξε μια ζεϊμπεκιά αλλά τελικά παρέμεινε όρθιος. Την ίδια στιγμή αλλού είχαν τρεις καραμπόλες με αυτοκίνητα. Την επόμενη φορά που θα βρέξει μετά από πολύ καιρό, κατέβασε το πόδι κάτω και θα διαπιστώσεις ότι γλιστράει σαν να πατάς παγωμένη νουτέλα αλειμμένη με γράσο. Συνεπώς δεν θέλουμε απότομες κινήσεις – φανταστείτε το μηχανάκι σα να κινείται πάνω σε πάγο. Απότομο γκάζι το ξεχνάμε γιατί θα έρθει η πίσω ρόδα μπροστά. Απότομα φρένα επίσης τα ξεχνάμε γιατί το μπροστινό θα φύγει φέτα και θα ψάχνεις για βλίτα. Την άσπρη διαχωριστική γραμμή αν την πατήσεις θα φας απογείωση, γι’ αυτό κομμένες οι προσπεράσεις όταν βρέχει. Καλύτερα λίγο πιο αργά και βρεγμένος παρά να ξυπνήσεις στο νοσοκομείο. Οι περισσότεροι βρόντοι συμβαίνουν στα πρωτοβρόχια γι’ αυτό τα μάτια σας εικοσιτέσσερα.

Διαβάστε επίσης  Γυναίκα & Άθληση: Όσα πρέπει να γνωρίζεις από τον Μανώλη Λουπασάκη

For more about GAS: http://www.gasmoto.gr/

https://www.facebook.com/GASMotosportCulture/?fref=t